9 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], YUREGIM ACIYOR

Aşkı Yazarken Bazen Ellerim Acıyor..Tıpkı Yüreğim Gibi..






Kaçtıkça o beni kovalıyor.''Bir daha aşka dair yazmayacağım!Bana aşkı yazdırmayın!'' diye düşünsemde*ya aşk beni buluyor*ya da aşıklar.Ya aşk vuruyor yüreğime yada yüreğimde aşk acıyor...


Bu sefer ''aşk cinayetleri'' başlıklı haberler takıldı gözlerime ve yüreğime.Neredeyse hergün gazete köşelerine yansıyor aşk cinayetleri.Yazık...Hem kızıyorum hem üzülüyorum.Aşkından intihar edenlere de katil olanlara da... Ölenlere de kalanlara da...Yakanlara da yananlara da...



Aşk zehir olmamalı...Aşk gibi bir duyguyla ''cinayet'' gibi bir kavram yanyana yakıştırılmamalı..
Sevdiğinin canını alan bir insanın sevgisine kim inanabilir?Evladını boğarak öldüren bir annenin sevgisi ne kadar sevgi ise*aşk cinayeti de o kadar aşk tır...





Aşk su gibi hayat vermeli insana.Ama zehir oluyor bazılarına!...Neden?



Ne yaşamayı öğretebiliyoruz*ne de sevmeyi...



Ne mutluluğu anlatabildik*ne de imtihanı...



Ne hayatı anlatabiliyoruz.ne de ölümü...






Anlayacağınız şudur ki;kavuşmak için sevilmez!!!...Bilmelisiniz ki ''kavuşmak'' kadar ''özlemek'' de güzeldir.Kimbilir belki ''aşkın kendisi'' kavuşmaktan daha güzeldir?





Ve şunu asla unutmayın!



Kulak verin bu sese



Aşk bilekte yaşanmaz*yürekte yaşanır..



Yürekte yaşanan aşk*kavuşamadığını kırmaz...Kıramaz...Çünkü kıyamaz



''Mangal gibi yürek''derler ya...''Aşk''içinde mangal gibi bir yürek lazım*yumruk olmuş bir bilek değil!!!






Aşk'a dair yazmayacaktım ama yinede yazdım.Aşk yazılacak bir duygu değil.Yazılamaz*yaşanır.Aşkı yazmakta zor*yaşamakta...



Allah yaşayanlara sabır versin.



Aşkı yazarken bazen ellerim acıyor...Tıpkı yüreğim gibi...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi