10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], YUREGIM YANGIN YERI


İçimi acıtan bir yangın yeri oldu kimsesizliğim. Tutuşan her bir düşüncemi kendime inat üfleyerek harladım. Sensiz yaşamaya alıştırırken bu ürkek yüreği, sana dair anılarımın orta yerinde kalmayı ben istemedim. Oysa sen, kendi ellerinle ve özenle işlemiştin kendini hayatımın gergefine. Sensiz kalırsam şehrin kuşları küs olur bana demiştim. Ne çok haklıymışım bir bilsen.


Şimdilerde, Seninle giden kuşların yasındayım. Bana kalan tüm ümitlerime inat tutunmak istemediğim dallar da uzak bana. İçimi ürperten, varoluşumu sorgulama sebep hayatın gerçekliği çizik çizik ederken yüreğimi sensizlik ardına kadar aralıyor kapılarını. Bilmelisin sensizliğe adım atacak takat bile kalmamış ardında sürüklediğin bitap bedende. İçimde büyüyen kumdan kalelerin derdindeyim yokluğunda, ve izbe bir evin duvarlarına binlerce kere resmettiğim yüzünün yansısında birde. Baktığım ve dokunduğum her yer sen olurken, yokluğunu içselleştirmenin ne demek olduğunu bilemezsin.



Belki de sen hiç yoktun ve koca bir hayaldin tutunamadığım. Seninle giden kuşların yasındayım. Kanatsız kalan bedenime ve yangın yeri olan yüreğime su taşıyan Kızılgerdanlarım yok artık. Ve ben Kollarındaki ve boynundaki benler adına yüzlerce kere söz verdim kendime aşkta anlam aramamalı diye. Anlamsız bir hayatın tam da orta yerinde…



Seninle giden kuşların yasındayım, yüreğim yangın yeri

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi