10 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SENIN GIBISININ YERI YOKTUR YUREGIMDE

Bugün bir degişiklik yaptım, Senin kÖtü yanlarını düşünüpte üzmeyecegim kendimi, Ne varsa aşka dair fazlasıyla verdim, Verilenler istenmezki,istemedim, Düşündüm nedensiz gidişini, Düşündüm bu kadar zayıf oluşunu, Nasılda pes ettin, bir damlada, Oysa bizim sevgimiz koca bir volkandı, Hangi yalancı bulutun,tek damlasına degiştin sevdamızı, Oysa bizim sevgimiz, koca bir okyanustu, Hangi su birikintisi tüketti sevgimizi, Hiç solmayan bir çiçekti sevdamız, Kışın ortasında karların altında bile açacaktık, Yenilmeyecek,yıkılmayacak,Yakılmayacak,solmayacakt ık, Sen hangi beş para etmez şarkılarda harcadın türkümüzü, Bir yalancı gülüşe tükettin tüm mutlu günlerimizi, Ve şimdi birşeye daha karar vedim, bundan sonrada....


Artık düşünmeyecegim neden diye, Kimseye yüklemicem vefazız oluşunu, Hayırsızlıgını kimseye yüklemem artık, Senin sevgin bukadarmış diyip geçerim bundan sonra, Sensizlik koyar sandım,aldanmışım, Canımı acıtır elini tutamamak, Kendimi kandırmışım onca zaman, Sensizde yaşanırmış bu hayat, KÖrmüşüm ben sen varken,Sen gittin gÖzüm açıldı. Aslında iyide oldu gittigin, Senin gibisinin yeri yoktur yüregimde, Sen kimm benim sevgime layık olmak kimm...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi