15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], SENI YUREGIMDEN ATAMIYORUM

Atamıyorum
Asi beynimdeki kor hayalini, 
Seni bedenime katamıyorum!.. 
Kahrolma adına kahpe yemini, 
Tedirgin geceye satamıyorum!..





Anlamsızlaşırken gün niyetine, 
Çatlayan buse, bir hınçla yetine... 
Gül gibi solarken ben hasretine 
Uykusuzum sana, yatamıyorum!..





Sessiz karanlığa yayılsada KiN
Duygusal ve hırçın mesudum lakin
Mehtap inadına sakinmi sakin
Gün misali dogup batamıyorum!





Çıkmaz sokaklarda küskün umutlar
Ağlarken ruhumda fırtına kopar
Gecenin köründe çökerken efkar
Senden başkasına çatamıyorum!





Dilsiz yüreğimde solar bir resim, 
Sende boğulurum ben sicim sicim... 
Anlasana artık be sevdiceğim, 
Seni yüreğimden atamıyorum!.. 



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi