15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], GECE GOZLUME





 
Geldim canım sende gel tamamla beni 
gece ayaklarımın altında ay seni soruyor 
bu gecede yıldızlar tac yapmıs seni bekliyor 
hoyrat rüzgar en sevdigin parcayı calmakta 
haydi gel artık 
 
yagmurlar yollarına damlalarını serpmekte 
simsekler sana sunmak icin bukleleri hazırlıyor 
ve bulutlar o ahenkli romantik danslarına basladılar 
haydi gel artık tamamla beni... 
 
Haydi gel gecenin karanliginda yildizim ol 
Ay isigi mehtaba vururken sen gunesim olda 
Hircin yagmurlara inat ve sensiz gecen gunlere 
isyan edercesine gel bu gece tamamla beni 
 
sen siz aksamlarimin sabahinda bir 
ruya sanayim gel 
Gel su deniz dalgalarin her defasinda ozlemle 
sevdayla sahile vurusu gibi 
sende gel bu gece tamamla beni 
 
yuregime dusurdugun bu ask atesini sondurmeye 
Toprak nasil suya muhtacsa benimde sana 
oyle ihtiyacim var 
gel bu gece tamamla beni 
 
Bir ruya sanayim sesizce gir odama ellerimden tut 
Butun hasretinle ozleminle oylesina SIKI sar beni 
gel bu gece tamanla beni 
Bu gece yine seni bekledim sabaha kadar sakilar seni caldi 
tum kitaplar seni sayfa sayfa yazdi ve ben seni oylesine 
 
Ozledimki tum bedenim seni andi gel bu gece tamamla beni 
Gece gozlum seni ozleten gecederi 
Yuregim sende kaldi gozlerim yolda kaldi 
Adin dilimde sarki ve ben seni ne cok ozluyorum 
Gel bu gece tamamla beni 
 
Sana muhtacin su gibi hava gibi askina sevgine sicacik 
yuregine ellerine ve opusune tum ruhumla 
sana ihtiyacim var gel bu gece 
tamamla beni gel gel... 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi