2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SENI SEVIYORUM

BeNim gercek duygularimi duymak istiyorsun birtanem biliyorum.. Ve benim ne diyecegimide aslinda biliyorsun: SENI SEVIYORUM.. Aama biliyorum dusuncelerini bunu artik cok kolay diyorum demi.. Birtanem birbilsen seni seviyorum demenin benim icin ne guzel bir duygu oldugunu, Sevdigimi soyliyebilmenin ne gulze oldugunu bir bilsen...SENI SEVIYORUM SENI SEVIYORUM, SEVIYORUM SENI diyebilmek ne guzel be askim..
Birtanem duygularimin sevgimin meselaa cünkusu yok nedeni de yok..Zamani hiic yok. hee gun birtanem utangac bir gecenin koynundayken yagmurlar vurur pencereme, Askin ise birtanem vuruyor kalbimin kiyilarina. GEceler birtanem hep bana yalnizlik vermistir, cunku sonucta yapa yalniz yatmakta olurum yatagimda.. Ama artik oyle degilim cunku artik gecenin bu cildirtan yalnizliklarinda askinin ayak seslerini duyuyorum yuregimde.. Sesini duymak istiyorum, sabahlara kadar konusmak istiyorum seninle askim. Hic kapatmamak istiyorum telefonu aslinda ve ayni duslerle uyumak istiyorum seninle ve ayni guneste uyanmak istiyorum seninle ve uyandigimda SENI SEVIYORUM demek istiyorum. Fakat aslinda dun dedigim gibi sana duygularimi anlatmak istemiyordum bana bakip anlamani istemistim.. CUnku birtanem daha bir guzellestim seninle oldugum gunden beri, Gözlerimin ici parliyor artik, Aski ilk defa sende tattim ve ilk asik oldugumda askimi hic bir kaba hic bir yere sigdiramaz oldum... nereye koyarsam koyayim askimi hic bir yere sigdiramiyorum.. Artik icimden gulmek geliyor birtanem.. olur olmaz guluyorum.. SAdece seni dusunup guluyorum.. Kosar adim yuruyorum sokaklarda mutlu bir sekilde.. YAni askim bu gibi nedenlerden dolayi ben duygularimi anlatmak istemedim sadece senin gormeni istedim ama unutma dedigim gibi seni seviyorum diyebilmek cok guzel, Ve sana duygularimi anlatabilmek de guzel birseymis..
ASkim sana duygularimi nasil anlatsam ki bilmiyorum ama meselaa askim seni tanidiktan ve sevdikten sorna meselaa yagmuru, denizi yada topragin kokusunu daha bir ayri sever oldum hersey sanki daha guzelmis de ben bilmiyormusum gibi. ARtik gök mavisini havadan ucusan kuslar yada daglari ve elbette onun eteklerinde acan gelincikleri. Ya insanlari memleketimi hersey sever oldum.. ama sunu aslaaa unutma birtanem HEPSINI SENDE SEVIYORUM sadece sende,,
hersey seni bu kadar cok sevdigim icin bu kadar guzel.. BunLAri sakin unutma.. Ve artik birtanem saclarimi senin sevdigin gibi kestiriyorum, ve senin evdigin elbiselerim bana dagada cok yakisiyor. Ve artik dahada cok seviyorum cilekli cayi kahveyi. SENIN SEVDIGIN HERSEYI SEVIYORUM dinledigin sarkilari yada memleketin edirneyi erikliyi herseyi ama herseyi askim.. Yani seninle inatlastigimi sanma, senin sevdigin herseyi seviyorum edirne olsun erikli olsun herseyi...
 
Ve birtanem benim duygularimi anlatabildim mi hic bilmiyorum belki cok da sacma olmustur ama birtanem sunlari demem lazim iYIKI varsin iyiki dogmussun ve iyikide hayatimdasin EN onemli duygularim bunlar askim SENI COOOK SEVIYORUM, SENI COOOK SEVIYORUM.. Ve birtanem eger yasamaksa seni sevmek, Ben hic ölmedim...
 
SENI COOOK SEVIYORUM KARICIGIM,
SENI COOOOOK AMA COOOOK SEVIYORUM.. SANA HAYRANIM VE ASIGINIM...
 
HEP HAYATIMDA KAL.. BENI BU DUYGULARDAN ALI KOYMA... GORDUGUN GIBI HERSEYI SENINLE SEVER OLDUM SENINLEE.

ALINTI

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi