2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], ZEMHERI SOGUGUNDAYIM YARIM

Zemheri sogugundayim yarim....Sensizligin pencesindeyim 
Bir adim otesindeyim ellerinin....Bir anlik zamandir sesinin uzakligi....Ellerim uzansa yakalayamaz ellerini ...Yurek verir de kendini duyamaz sesini ....Bir baska dunyadasin sevgili 
Seyran olmussun gozlerime yar ...Seyrederim seni uzaklardan...Umutlu bir imkansizlikla beklerim...Istekli bir beklentisizlikle severim.Nasil anlatsam yarim derdimi 
Haykiririm ismini....Dag duyar ...Tas duyar 
Gok duyar ....Bilirim hissedersin sen de yarim 
Duyamazsin ama beni 
Bilirsin uzaklardayim ben 
Yureginde yasatirsin sevgili beni 
Gozyaslarin akar sessizce 
Bilirsin hissederim gozyaslarini 
Ama tutamam ellerimle ...Silemem gozyaslarini dudaklarimla 
Bilirsin sevgili ...Mesafeler degildir bizi ayiran ...Bir kus olur ucardim yine sana ...Bir ruzgar olur eserdim senden yana 
Yagmur olur yagardim sana...Gunes kavurmaz yuregimi 
Bilirsin collleri asardim da gelirdim sana ...Bilirsin mesafe tanimaz bu sevda 
Bilirsin imkansizliklardir bizi ayiran 
Sen ve yuregin kalirsiniz basbasa Ne yere koyacagini sasirirsin sevdani Kimle konusacagini bilemezsin 
Bilirsin duslerine girer de dinlerdim seni ....Sana kendimi verirdim de yoldaslik ederdim sana 
Bilirsin uzakliklar degildir bizi ayiran 
Bilirsin caresizliklerdir yollarimizi baglayan 
Yuregin daralir ....Gozlerin kisilir 
Bir aci duyarsin sevince benzer 
Bir yara olur imkansizliklar yureginde Bilirsin lokman hekim gerekmez ....Bilirsin ilac kar etmez ...Bilirsin bir sevdali sozcugun yuregindedir dermanin 
Bilirsin sevdali bir bakisin sevecenligindedir caren 
Bilirsin bir anlik calinmis sevismelerdedir canin 
Ah sevgili ah ....Ahlar duser dillerden sevdamiza dair 
Bilirsin bir imkansiz sevdadir bu 
Bilirsin zamandan calinmis bir andir bulusmamiz 
Yasamin bir armaganidir bu sevda bilirsin 
Bir armagandir bu sevda imkansizliklar icinde yasansa da 
Bilirsin sevgili bu sevda yasanmamistir kimselerce 
Bilirsin belki yasanmayacaktir bir daha 
Bilirsin umutlu bir imkansizliktir bu askin adi 
Bilirsin de yuregine soz geciremezsin yine de 
Yurek kanatlanmis sevene dogru 
Yürek ne mesafe tanır .Ne de imkansızlıklar 
Bırakırsın kendini yüreğinin sesine ...Yuregin tasir seni askin denizine...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi