2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], SENI AYIRIYORUM HAYATIMDAN

Yağmur ve masumiyet... 
ıslanmak ve maskelerin akması... 

neden takar insanoğlu maskeyi ?? 
beğenmez mi yaratanın yarattığı kendini... 
bir insan kendinden vazgeçebilir mi? 

ne zaman bencillliklerinin sonu gelecek... 
ne zaman durup düşünecek bu koşuşturma içinde 
farkına vardığında geç olacak.. 
kaybedenler kazanmış olacak... 

kazananlar yerin dibinde kalacak 
son çırpınışlar melekler tarafından önlenecek 
tüm melekler iyi midir... 
galiba...hepsi beyaz mıdır? 
başka bir renk yok mudur...?? 

çok mu somut oluyor yoksa 
aslında soyutluğu somuta döken bir resim 
çizmeye çalışıyordum geldiğinde... 

sen geldiğinde darmadağındım...!
kusura bakma toplayacak vaktim yoktu... 
saolasın önemsemedin ve geldin.. 
ayıplamadın çırılçıplak seni sevdiğimi söyleyince... 
korkmadın seni kokladığımda...

ve içten duygularımı sana verdiğimde 
geri çevirmedin...
kusura bakma birilerini öldürmeliydim... 
ama yapamadım... 

işte onu öldürmekle meşguldüm ama sen geldin... 
artık hiç bir şey umrumda değill... 

ne ölüm ne öldürmek ne de hatıralar... 
nasılsa güzel anlar kısa olmayacak mı?? 

sadece zamanın tadını çıkarmaya çalışıyorum... 
sadece kokunu tadmaya uğraşıyorum... 
seni tanımaya seni bütünlemeye çalışıyorum 
iyi ki geldin ama kusura bakma çok dağınığım.. 

ben seni değiştiririm dediğini duyar gibiyim... 
evet sen beni değiştirmeye çalışabilirsin ama 
içimde ki orman hala yanıyor... 
ancak önce sönmeli sonra

hala yanıyor... 

ancak önce sönmeli sonra tekrar ateşe verilmeli... 
artık tamamen sönmesini istemiyorum... 
zaten yaşama sevincim buna bağlı...
iyi ki geldin kusura bakma çok dağınığım... 

toparlanmama yardım etmeni isteyemem senden...
seni de üzemem seni de kıramam... 
tamamen bencillliklerime seni de katamam... 

seni ayırıyorum hayatımdan... 
bu kaçıncı hayat olduğu önemli değill... 


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi