17 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], SANDALIMDAKI TEK KUREGE SARILIP GECELERE MEYDAN OKUDUGUMU GORMEDI SENDEN BASKA KIMSE

“ Sandalımdaki tek küreğe sarılıp gecelere meydan okuduğumu görmedi senden başka kimse… ” 

Ey avuçlarındaki ter olduğum, 

Ey nefes alışlarındaki hayatı soluduğum, 

Ey varlığında yüreğime mutlulukları doldurduğum kadın… 


Uzat ellerini ellerime Savur kendini uzaklığımdan yakınlığıma Derinliğini en iyi bildiğin susuzluğuma taze susuşlarınla can kat Doldur yüreğindeki Cennet kokan nehirleri dudakları çatlamış topraklarıma Meçhul karanlıklarıma inat sen hep gözlerinde doğ perdelerime Feleğin değirmeninde bir türlü öğütemediğim arsız acılarımı gülüşlerinle eritHadi dol içime Hadi sarıl sıcak nefesime Ben “ sen “ olayım, sende “ ben “…Hadi katıl seni anlatan satırlarıma Adımlarını hızlandır Topuklarının sesi karışsın nefesineKan ter içinde kal bana gelirken 

Bozkır dudaklarımı ıslat yüreğinin Cennet kokulu öpüşleriyleHayat alfabesindeki tüm kelimeleri söküp mutluluklarının baş harfine kazı adımıÖlümsüzlüğü iç dudaklarımdanHayatı iç avuçlarımdanGözlerimde yaşa sevdayıCennetin yeşil nehirlerini temaşa et gözlerimde belirginleşen mavi ufuklardaYanmaktan, yakmaktan korkmaYaktıkça beni küllerimden doparım sanaSokaklarını bilmediğin şehrimde yabancı gibi etrafına bakma sakın Bilmesen de adresimi, yüreğinin sesini dinle… Beni kokumdan, beni izlerimden tanıBeni arama sakınBaktığın aynada, açtığın her kapı ardında ve hayatını idame eden kan atışlarının sıcaklığındayım ben 

Avuçların içindeki terde, iki dudağın acemi titreyişinde ben sana yanıyor olacağımDol içime Tel tel dökül avuçlarımaBahar kokan saçlarını sal göğüs kafesimin ten bilmeyen beyazlığına…Kokunu bırak yüreğimin ince dallarına Ellerini sımsıkı kenetle ellerimeBu sevda yolunda rüzgar düşmanımız, deniz yalnızlığımız olsun Sen bende yaşarken, ben sende nefes alırken gayri tek uzaklığımız “ varlığımız “ olsun Bana deniz kabukları toplarken ıslanana avuçlarını terimle kurulaSar beni SarmalaYağmala beni adının geçmediği her bir cümlemi Öldür beni seni sende yaşarkenSabaha erişmeden bu ten, yeniden doğur beni 

İki dudağından çıkan her cümleye beni kat Ekmeğinden bir parça, kana kana içtiğin su’dan bir yudum ve aldığın her nefesten bir umudu bana yolla Senle doldur yüreğimin boşluklarını Sahibim, ömür sebebim, gönül güzelliğim ol Islat beni sevda sözcüklerinleSonra ıslattığın her damlayı gözlerindeki sevda güneşiyle ısıtHadi sonum ol varlığımın başlangıcı yüreğinle…Sonsuzluğum ol ellerinden Cennet tadındaki şerbeti içerken…Sözlerini unutulmuş binlerce şarkıyı fısılda kulaklarıma Her notasında beni haykır Avaz avaz sus ne olur Her susuşun varlığımın anlamı olsun… 

İç ceplerime zamansızlığın, uzaklığımın kelimelerini bırak Gözlerinin rengin ile boya yüreğimin gökyüzünü Sana en çok yakıştırdığım beyazları giydir toprak rengi umutlarımaaDelice ak susuz ovalarıma Dol kıyılarımaKana kana içeyim sevgini Kokunu, umudunu, mutluluğunu ve adınla özdeşleşmiş bir mintan huzuru bırak avuçlarıma Tüm bunları bırakmaya geldiğinde ev kapısının kapı olduğunu düşüneceksin bir an Hayır, hayır sevgili Yüreğimin, evimin anahtarı sağ cebindeEllerine cebine götür sadece Hadi beklemeAç hadi mutluluklarının yegane adresiniAyakkabılarını çıkarmaya gerek yokAyak izlerinin mührü kalsın yüzümün senli cografyalarında… 

Bana gelirken biliyorum nefes nefes kaldın senBiraz da terledinHadi utanma sevgili; terini terimle sil, sonra yol yorgunu gözlerini gözlerimde dinlerdirUsulca kıvrıl “ yüreğin “ miktarı boşluk bıraktığım yatağımın kenarına Sokul “ kurban olduğun “ nefesime Gözlerini gözlerime kapat hadi Bırak bana “ sendeki “ seni Kapat perdeleri…Bana söyleyeceğin her şeyi unut…Sus sadece…Sustuğun her cümlede varlığım sana doysunSarıl bana bir çocuğun annesinin şefkatine sarıldığı gibi Fırtınalı bir zamanda ölüm ile hayat arasında kalan bir geminin sığındığı kücük koya demirlediği gibi yüreğine emanet eyle yüreğimeSusuz dudaklarını daya boynumun kurak iklimlerine Nefesinle ıslat saç köklerimin ter kokan diplerine İç beni…Suyu içer gibi Sev beni…Ekmeği sever gibi… 

……………… 

Sözlerim bitti… 
Gayri sana geliyorum… 
Bulut bulut sevda sağanağı halimle 
Gayri sana geliyorum 
Duasını unutmuş cocuğun ıslak dudağı mahcubiyetimle 
Sana geliyorum… 
İster tek kurşunla vur sinemi… 
İster tek bir kelimende sustur beni 

Cümlelerim bitti… 
Gayri susmak vakti devrik cümlelerde 
Söylenebilecek her şeyi söyledim 
Artık tüm gurbet kuşları özgür… 
Sana kavuşmuşken her gece beni “ sende “ öldür… 
Ve gece sabaha kavuşmadan 
Beni yeniden sana doğur… 
………… 
Sana geliyorum 
Öznesi senin olduğu bu hayatı, 
Devrik fiillerle kurduğum cümlelerimle 
Yaşama geliyorum… 

Bir, 
İki…Üç 
Tıp… 
Sustum… 
En “ vav “ halimle “ sana / sevdana “ sustum… 

Çünkü sen; 
“ Umut “ oldun ” vav “ hali yalnızlığıma… 
“ Elif “ oldun “ canı “ sende saklı yarınlarıma… 
“ Gül “ oldun dalında “ Cennet “ yazılı kavuşmalarıma 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi