11 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], SANA SON SESLENIS BU ; YUZUM GULECEK ARTIK YUREGIM OLSEDE UGRUNA!!!!


Ben agladım ardından yalnızca…
Bakakaldım sen ardında ki ben’e bakmadan giderken.
Sen uzaklastın ben agladım,sen gittin ben agladım…
Yolun gerisinde kalakaldım öylece
Senin o kaldırımda yürümeni izledim..giderkende sevdim seni..
Sen giderken ben sana daha çok baglandım..
Özledim..ama gelemedim sana,istemedin aşamadım bende yolu,aşıp varamadım sana,kaldıramadım etrafındaki kalkanları..
Ağladım,gecelerce hayalinle boğustum..
Ama sen gittin;bakmadan,düşünmeden,aldırmadan gittin..
Anıları bıraktın bende,canımı hergün daha çok yakan anıları…
Küstüm yüreğime sen gidince,yüreğimde bana küstü…yaşanmış yaşanmamış bütün aşklara küstü…
Acıdı da acıttı da,agladı da aglattı da..
Sen giderken sanki durdu zaman..zaman durdu,sen gittin..
Elimde kaldı kuruttuğum çiçekler,kulağımda hala son sözlerin,gözlerin hala gözlerimde,sevgin yüreğimde…


Ben agladım ardından,sen anlamadın…


Ve şimdi yoruldum ben!!!


Hergün hayallerimi öldürmekten ve hergün sana dair yeni hayallere başlamaktan…
“bekleme”desende seni beklemekten,”özleme”desende seni özlemekten,”sevme”desende seni sevmekten yoruldum…aglamaktan yoruldum..
Gülmek bile acıtmaya basladı içimi artık..ben güldükçe soldu yüreğim;agladım,suladım yüreğimi,can verdim ona her gözyaşımla…ama o da yoruldu artık…
Agladım ya,bitti gözyaslarım…


SANA SON SESLENİŞ BU;
YÜZÜM GÜLECEK ARTIK,YÜREĞİM ÖLSEDE UGRUNA!!!!


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi