11 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], KAYIP YUREK

Kayıp Yürek 


bir Cılgın Ask Bestecisiyim ben 
İmkansız Aska Düşüren Sen 
Şimdi YapaYanLız Bırakıp Gderken
DuyguLarımı Sana değiL 
Sözlerime Aktarıyorum...


Arkandan Sadece bakabiLdim 
Sana Dur Gitme Diyemedim 
bir türlü İçimden askınıda siLemedim 
Geri Dön Desem geLebiLirmisinki?
beni Yeniden SevebiLirmisinki?...


Yaşanıcak Okadar Cok Sey Vardıki
siLdin Attın Camur Ettin geLecegi 
Şimdi mutlumusun Bensizken ?
Aradıgını Bulabildinmi Baska Birisinde..

Gece Gökyüzüne Baktım 
Ne kadar uzakLardı Yıldızlar Benden 
Düşündüm Sende Uzaksın Aynı Onlar gibi
İmkansız Ama Yüregimde Isıgı Sönmeyen 
Tek askımsın Benim...

CEREN YAVUZ / KAYIP YÜREK


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi