15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], GUL KOKULU YARIM

·:*´¨¨`*:·.GüL KoKuLu YaRiM.·:*´¨¨`*:·.: 
Gül kokulu yarim gurbetin sılaya hasreti gibi. 
Özledim seni özlem duydum tenine kokuna . 
Mahsun yüzüne tel tel saçlarina 
hasretin yüreğimi dağlar belki. 
gurbet bu özlemlerimin özlemine yüz sürdüğü . 

Kör karanlik gecelerde usulca zifiri karanlikta. 

Düşüncelerin en dibine düşerim seni düşünürüm. 
Gül kokulu yarim düşünürüm seni. 

Özlersin bilirim bu şehri bu yurdu . 
doğduğun köyü sabahın serinliğinde 
Yüzünü yıkadiğin nehirleri irmaklari dereleri. 
Dalından kopardığın meyvayi ağacı . 
kokusunu aldiğin tandirin ekmeğini. 
Tozlu caddelerini geceleri ay ışığında. 
Söylediğin türküleri mehtabını özlersin bilirim. 

Dedimya Gül kokulu yarim. 
gurbetsin özlersin herşeyi benim seni özlediğim gibi. 
özlersin bu şehri beni benim seni özlediğim gibi 
özlerim seni sen gurbetsin 
özlersin ben gurbetim hasretim 
sen hasretsin gurbetsin 
Gül kokulu yarim


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi