15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], GOZLERIM GOZLERININ OPTUGU YERDEN KANIYOR

Bir kemanın çığlığında Eylül kırılıyor
Kırıklarını ayıklıyorum yüreğimin, şehir ayılmıyor
Boynuna öpücükler konduruyorum kuğulu parkın
Fena içine kapanık pankartlarımız kirli beyazlarımızı fark etmiyor
Ve ilk defa bir şehri sana benzetiyorum 
Fikrime slogan duvar yazılarım gibi aklıma geliyorsun önce
Ezbere bildiğim bir ayet gibi...

Ben yakıyorum gemileri, deniz söndürüyor
Mızıkamda öpülecek yer kalmayıncaya dek çalıyorum şarkımızı
Kokun sırnaşıyor bulutlarıma, bam telimin tam da nasırına basıyor
Bulutlarım yüzünün kıblesine gelişigüzel tekmil duruyor
Sonra gözlerim gözlerinin öptüğü yerlerinden kanıyor

Çatılmış tüfekler gibi çatılıyor içimde kemikleri Anka'nın
Özlemin kancasına asıyorum ıssız kalışımızı
Parmakların öldürürken bile ardında iz bırakmıyor
Giderken küstürdüğün bütün şiirlerim
Ağusunu yılanın dişleriyle tokuşturuyor
Bir bebeğin avuçlarındaki koku gibi aklıma geliyorsun önce
Ezbere bildiğim bir ayet gibi... 

Yanaklarımın pasını zımparalıyorum unuttuğum kadınlar gülüyor
Avuçlarımda çizgisi tutuklu kırbaçlanmış ismin
Şakaklarımdaki alıngan beyazlıkları yağmalıyor zaman
Kapı arasına sıkışmış gibi sızlıyor külçe zaman...

Yüzünün saliselik ömrü düşmesin diye 
Kapatıyorum gözlerimi
Kundaklandığımız sevişmeler sızlatıyor dirseklerimi
Küçük düşüyor sol omzumdaki katip meleğim
Mürekkebi kıskandıran mavilerin aklıma geliyor sonra
Ezbere bildiğim bir ayet gibi...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi