15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], CANIM A

Canıma
 
Saat üçü beş geçiyor
Yüreğimden de kokun geçiyor
Bütün iç organlarımı kesip atarak
Gülüşün aydınlatıyor karanlık gecemi birden
Gölgen dans ediyor odamın içinde
Dışardan gelen sarhoş naralarıyla ahenkli
Biraz daha başıma doğru çekiyorum yorganı
Özlemin bir karabasan gibi üstüme geldikçe...
Saat üçü yirmi geçiyor
Yeni vedalaştı akreple yelkovan
Ve pencereden firari bir rüzgar kaçıyor yorganımın içine
Daha sıkı sarılıyorum kendime ama nafile
Uğultular artıyor gittikçe
Alacaklı gibi penceremi yumrukluyor rüzgar
Biliyorum açarsam çalacak kokularını
'' Yeter! '' diye haykırıp,yastığı bastırıyorum kulaklarıma
Vedalarda tuttuğum,gözyaşları damlıyor yanaklarıma..
Saat kaç artık umrumda değil
Kim hangi anıyı çiğneyip geçiyor bilmiyorum
Elleri kan revan içinde kirpiklerim
Düşmüş çiğ kokan yanaklarımın üstüne
Uyuyorum..
Ve biliyorum sende uyuyorsun bir melek gibi
Bulutlardan yataklarda
Güzel yüzün,aydan bir parça,odanı aydınlatıyor
Dudaklarının kenarında bir gülücük sanki
Saçların yatağının ovalarına serpilmiş beyaz karlar gibi
Kurumuş dudakların birbirlerine kenetli
Dudaklarımın tanıştığı en güzel iki sevgili...
Ben ise uyursam gözlerim yaşlı
Saçlarım karışmış
Ellerim titrek
Yatağım bıçak sırtı
Dudaklarım çorak tarlalar gibi suya hasret
Yüzüm eşkiya karabasanların baskınlarından korkak
Karartmalar tutsaklığında
Gördüğüm en zavallı viran kenti...
Her çaresiz geceme gelen
Bu postal kokan darbelere inat
Kankırmızı asi bayraklarla
Gülen yüzlü çocuklar koşturuyorum
Bu bitmeyecek sevdanın çayırlarına
Ellerinin bıraktığı yangınlara inat
Memleketimin soğuk pınarlarını düşleyip
Kana kana vuslatları içiyorum...
Bütün bu cümlelerden,özne ve yüklemlerden kaçıp
Herşeyi bir kere de söylemek gerekirse
Ve ayrılıkları bir kere de vurmak gerekirse kalbinden
Sadece şunu bil ve anla
Seni özlüyorum...............
 

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi