15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], BIR YUREGIM KALDI KAYBEDEBILECEGIM



Bir Yüreğim Kaldı Kaybedebileceğim
 
Bir yüreğim kaldı kaybedebileceğim 
Son bir sözüm kaldı 
Seni seviyorum diyebileceğim 
Tek bir ümit kaldı 
Ya hayatıma anlam bulacağım 
Yada yüreğime kelepçe vuracağım 

Ne kadınlar sevdim yıllarca 
Yandı yüreğim anılarla 
Artık dayanamıyorum 
Bir son vereceğim 
Bu avare hayatıma 

Artık yüreğimde 
Son bir kadın olacak 
Sana sevdiğimi söyleyince 
Ya beni bağrına basacaksın 
Yada yüzümde parmaklarının izi olacak 
Bir tokat atacaksın 

Sana yalan söyleyemem 
Kalbim yalan söyleyemez 
Sana sevdalıyım 

Senin ne saçına 
Ne kaşına ne gözüne 
Ben senin kalbine aşığım 
Çok güzelsin 
Ama o kalbin 
O tertemiz kalbin 
Saçından kaşından gözünden 
Çok daha güzel 


Senin gibisini görmedim 
Ne kadınlar sevdim 
Ama boşunaymış 
Çünkü hepsinin de 
Yüzü kadar güzel değilmiş kalbi 


Sana yalan söyleyemem 
Sana sevdalıyım 
Sevdim seni bir kere 
Kalbim yalan söyleyebilir mi be güzelim 
Beni en güzel 
Gözlerim ve senin aşkından yanarken 
Yazdığım şiirlerim anlatır 


Biliyor musun yıllar sonra 
Kalbim bir gül için yanıp onun için çarpacak 
Yine geceleri sabahlara kadar 
Şiir defterimin sayfalarında kaybolacağım 
Yeniden aşk şiirleri yazmaya başlayacağım 
Belki de hasret ateşiyle yanıp 
Senin için geceler boyu ağlayacağım 


Aslında ben 
Sevdiğim kadına 
Seni seviyorum 
Deme cesaretini bulamadım kendimde 
Yıllarca ne kadınlar için 
Platonik aşklarla yandım 


Bunları sana neden söylüyorum biliyor musun 
Dünya yalan dünya degilmi 
Yarın çok geç kalabilirdim 
Seni seviyorum demeye bile 
Belkide yarın güneş doğmaya bilirdi 
Neyim varki bu dünyada 
Bir kalbim kaldı kaybedebileceğim 
Artık ne olursa olsun 
Dedim ya bir kalbim kaldı kaybedebileceğim 
Al be güzelim oda senin olsun 

Aşk için yanmaya değer 
Senin gibi bir kadın için 
Yanmaya değil 
Aşk çöllerinde susuz kalmaya 
Geceleri hıçkıra hıçkıra 
Aglamaya deger 

Ne bir sevdigim ne bir dostum var 
Nede benim için ağlayanım var 
Dedim ya neyim var bu dünyada kaybedebileceğim 
Sana sevdiğimi söyleyince 
Kaç kere uykusuz kaldım kaç gece düşündüm 
Sana sevdiğimi söylemek için 

Bilmiyorum 
Belki bana kızacaksın 
Bir merhabamız vardı 
Belkide onuda keseceksin 
Bir selam bile vermeyeceksin 
Beni gördüğünde 


Artık ne olursa olsun 
Bu dünyada 
Bir kalbim kaldı kaybedebileceğim 
Varsın yüregimde senin gibi bir kadın için yansın 
Al yüreğim oda sende kalsın 

Sen söyle be güzelim 
Kime ne diyebilirdim ki 
Kime ne söyleyebilirdim 
Kime anlatabilirdim derdimi 

Aşığım 
Yüreğim yanıyor diye 
Başımı taşlaramı vuraydım 
İçip içipte 
Avazım çıkana kadar bağırsamıydım 
Kendimi uçurumlardanmı ataydım 
Kime anlatabilirdim ki 

Belkide 
En iyisi karanlık bir köşede 
Hıçkırıklara boğulup 
Sessizce 
Kendi gözyaşlarımda kaybolmaktı...
 

Olcay İsbilir



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi