4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], AGLADIM

AĞLADIM
 
Dün gece uzun uzun 
Seni andım ağladım. 
Sonu yok yolumuzun 
Ona yandım ağladım

Kim bilir acımızı 
Bu yasak aşkımızı 
O eski şarkımızı 
Çaldım-çaldım ağladım! .. 

Dolaştım sokaklarda 
Ağaran şafaklarda 
Seni senden uzakta 
Sardım sardım ağladım

İmrendim sevenlere 
Sarılıp gidenlere 
Elele gezenlere 
Baktım baktım ağladım 

Benimsin bende değil 
Ellerim sende değil 
Yanmamak elde değil 
Yandım yandım ağladım

Tuza bastım yaramı 
Aşkla açtım aramı 
Sensiz son sigaramı 
Yaktım yaktım ağladım.

Ahmet Selçuk İlkan
     

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi