25 Mart 2011 Cuma

| makarna | Eşbaşkanlık Yarışı Tüm Hızı İle Sürüyor

Eşbaşkanlık Yarışı Tüm Hızı İle Sürüyor
Bülent ESİNOĞLU
Amerika Bir Mart Tezkeresinin intikamını Türkiye'den aldı. AKP, CHP,
MHP Amerika'da, Amerika'nın çıkarlarında birleştiler.
Libya tezkeresi bunu kanıtladı.
Dolayısı ile eşbaşkanlık yarışı, Meclisteki partiler arasında tüm hızı
ile sürüyor.
CHP bu tavrı ve bu söylemleri ile Amerika'ya diyor ki, ben Amerika'ya
AKP'den daha iyi hizmet ederim.
Türk askerini Amerika'nın hizmetine en iyi ben veririm.
Bölünme Anayasasını en iyi ben yaparım.( TÜSİAD'ın hazırladığı bölünme
anayasası taslağı için TÜSİAD' ı kutlamıştı.)
Laiklik neymiş, meclise çarşaflı da girebilir. Biz dini özgürlükleri
genişleteceğiz. Tarikatlar siyaset yapmıyorsa, ( sanki siyaset
yapmayan tarikat varmış gibi) tarikatlara saygılıyız.
Bazı dürüst samimi aydınlar, " Öyle diyorsun ama AKP'den kurtulmak
için CHP'den başka çaremiz var mı? Diye soruyorlar.
Şunu gözden kaçırıyorlar. AKP'den kurtulmak, Amerika'dan kurtulmaktır.
Yoksa AKP yerine başka bir AKP'ye gitmek değil ki...
Böyle düşünenler, genellikle gelecek ile umudunu yitirmiş, beklentisi
ve bir planı olmayanların vardığı yerdir. Emeksiz kurtuluş aramaktır.
Emeksiz emperyalizmden kurtuluş yoktur.
Bu durumda, "AKP'den kurtulmak" diye yürütülen CHP propagandasının
içinin ne kadar da boş olduğu ortaya çıkmıştır.
Korkarım, AKP ve CHP seçimlerden sonra bir araya gelerek, Amerika'nın
dayattığı federasyon Anayasını birlikte açıklarlar.
24 Mart 2011 yeni bir tarihi dönemeç olmuştur.
Meclis bir yerde, millet başka bir yerdedir. Daha açık sorgularsak, bu
kararla meclis Amerika'nın yanındadır.
"Son şansımız CHP" sloganının içinin ne kadar da boş olduğunu anlamak
için acaba CHP başka ne yapmalıdır.
Önümüzde ki günlerde, onu da göreceğiz.
25.3.2011,bulentesinoglu@gmail.com

--
BENiM MANEVi MiRASIM BiLiM VE AKILDIR!

"Ben, Manevi Miras olarak hiçbir Ayet, hiçbir Dogma,
hiçbir Donmuş ve kalıplaşmış Kural bırakmıyorum.
Benim Manevi Mirasım Bilim ve Akıldır...

Zaman süratle ilerliyor, Milletlerin, Toplumların,
Kişilerin Mutluluk ve Mutsuzluk anlayışları bile değişiyor.
Böyle bir Dünyada, asla değişmeyecek Hükümler getirdiğini
iddia etmek, Aklın ve İlmin gelişimini inkar etmek olur...

Benim Türk Milleti için yapmak istediklerim
ve Başarmaya çalıştıklarım ortadadır.
Benden sonra Beni benimsemek isteyenler,
bu temel eksen üzerinde Akıl ve İlmin rehberliğini
kabul ederlerse, Manevi mirasçılarım olurlar."

MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

Grup mail adresi: MAKARNA@googlegroups.com
Grup yöneticisi : makarna+owner@googlegroups.com
Grup anasayfa : http://groups.google.com/group/MAKARNA

Blog Arşivi