25 Mart 2011 Cuma

[cadilarmekani], Senin limanın benim son nefesim








Beyaz kar tanelerin altına 
saklanmış kardelen gibi




Sözcüklerim eksiliyor sevgili
Bir limanım yok ki iki soluklanayım
Adımlıyorum hep kaldırımları
Hergün yeni bir kaldırımda aynı senaryo 
oynanıyor sanki



Bir dilenci var yine "Allah rızası için,Allah 
sevdiğine kavuştursun diyor" sevgilim
Dilencinin açtığı el kul'a
Ben Allahım'a açtım seni diliyorum





Beslememi çekiyorum sonra ismin düşmüyor 
dilimden
Albafebedeki bütün harfleri bir bir çıkartıyorum
Sadece senin isminin harfleri kalıyor
Şu günlerde kendi adımıda unutmuş 
durumdayım
Adım neydi sahiden benim





Limanım sevgilim
Sensiz soluk alacağım oturup dinlenebileceğim 
bir limanım yok
Ayaklarım soğuktan felfercir olmuş durumda
Hissetmiyorum 



Ellerim birşey tutamıyor morarmaya başlamış
Yüzüm felç olmuş hissetmiyorum
Adımlıyorum ama ileryeyemiyorum sevgilim
Kar yağıyor beyazlıklar saçıma düşürüyor ve 
saçlarımın arasında kayboluyor






Alfabedeki bütünleri harfleri alıp götüren
Sadece isminle başbaşa bırakan beni
Adımı unuttuğum
Şimdi bilmediğim sokaklarda dilenciler gibi

Seni diliyorum seni arıyorum
Kar taneleri eşlik ediyor bana
Adım ne benim?
Neden senden başka birşey hatırlamıyorum ben





Beni benden alan neydi böyle söylermisin?
Bu yolların sonunda senin nefesinde ısınsa 
nefesim
Felç olmuş yüzüm yüzünün sıcaklığıyla kendine
gelse





Bedenimde ruhum gibi sana kavuşsa
Sen benim hiç uğramadığım
Ama yıllardır beklediğim limanım
Bu kışın sonunda senin limanında sonsuza dek 
kalmaya geliyorum

Seni allahımdan diliyorum
Adımı unutturan adam
Senin limanın benim son nefesim








--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi