25 Mart 2011 Cuma

[cadilarmekani], ANNEM

 


Şehirde Yıldızlar Gözükmüyor Anne 
Hatırlıyor musun? Bizim Koca Tepede Oturup Yıldızları Seyrederdik 
Parlayan, 
Önünde Karanlık Olmayan, 
Bulut Olmayan Yıldızları...






Şehirde Onları Göremiyorum Anne... 
Özlüyorum Belkide O Yıldızları. 
Yoksa Hepsi Kaydılar mı ? 
Doğruyu Söyle Bana Anne....



 


Yıldızları Bırak Anne, 
Ben Seni Özlüyorum, 
Kokunu Özlüyorum, 
Sıcaklığını Özlüyorum... 
Geceleri Şehirde Yalnızlık Çöküyor Üstüme 
Sen Olmazsan Seni Hatırlamazsam Kötü Oluyorum 
Yıldızlarda Sende Şehirden Gözükmüyorsunuz Anne...









Annem derdi ki: “Bir dilek tut, gerçek olana kadar çabala.”
İçten içe söylemesi kolay, yapması zor derdim ona
Hayatımı sorgulamaya başlayıp
Sürekli yapamadıklarım aklıma geldiğinde anladım ki !
Annem haklıymış.

Annem derdi ki: “Bu sözlerimi kullan, yabana atma.”
Şimdi…
İçten içe teşekkür ediyorum ona
Çünkü…
Ben de bir anneyim...
Bana miras kalan bu cümleleri sarf ederken bileceğim ki !
Ben haklıyım....


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi