27 Mart 2011 Pazar

[cadilarmekani], YUDUM YUDUM SENI ICIYORUM

YUDUM YUDUM SENİ İÇİYORUM

İşte yine kahır masamdayım
Tabağımda beyaz peynirim
Elimde çilekeş kadehim
Ve hayalimde gözlerin
Bakışlarıma düşüyor gülümseyişin
Seni düşünüyorum
Hayalini kadehime doldurup 
Yudum yudum seni içiyorum

Keşke diyorum,keşke şu anda
Oluverseydin yanıbaşımda
Sevdalı bir bakış olup
Oturuverseydin karşıma
Gülümsemelerinle bana baksaydın
Ilık ılık yüreğime aksaydın

Birden dünlerimizi hatırlıyorum
Sen dizlerimde yatardın
Ben saçlarını okşardım
Sigaramdan bir nefes alıyorum
Duman duman seni çekiyorum

Radyomda bir şarkı
Her nakaratında binlerce özlem saklı
Galiba efkarlanıyorum
Gözlerim boşlukları dolduruyor
Bir şeyler mırıldanıyorum
Usul usul seni söylüyorum

Vakit gecenin yarısını geçmiş
Şişemdeki rakım bitmiş
Hala aynı masamdayım
Sarhoşlukla ayıklık arasındayım
Hayalini güç bela seçiyorum
Son kadehimde gözyaşlarım
Yudum yudum seni içiyorum.


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi