29 Mart 2011 Salı

[cadilarmekani], SANA


Sana,   yine sensiz bir gecenin karanlıklarından sesleniyorum.Gece her   zamankinden daha sessiz, dört duvar arasında bir sen, bir ben varız şu   odanın yine uyku yok gözlerimde bir başka hüzün çöktü içime sevgili,   bambaşka bir hüzün sen ağladığımı hissediyorsun diye, sen üzülüyorsun   diye, günlerdir ağlayamıyorum sevgili, ağlayamıyorum…
Çok yalnızım sensizliğe dayanamıyorum.Bu gece izin ver bana sevgili,izin ver çok doluyum..
Bu gece ,hıçkırarak ağlamak istiyorum, hıçkırarak!
Bu   gece yanıma gel sevgili, yanıma gel! Sana çok ihtiyacım var anlatacak o   kadar çok şeyim var ki! Ama sana söz sevgili, üzmeyeceğim seni   yokluğunda çektiğim acıları değil,döktüğüm gözyaşları   değil,yalnızlığımı,sensizliğimi, sen yoksun diye kimsesizliğimi değil   sana olan bitmez tükenmez sevdamı anlatacağım sana.
Hani   ağladığımız zaman sen benim kollarımda ben senin kollarında   ağlayacaktık ya! söz vermiştin ya! Gel sevgili, bu gece yanıma gel çok   ihtiyacım var sana kokuna, sıcaklığına ihtiyacım var.”Ağlamaktan hiç   utanmam” derdin ya!sende benim gibi çok ağlarmışsın ya!
Aşkımız için döktüğün gözyaşlarının her damlasına kurban olayım sevgili, göremediğim o kara gözlerine kurban olayım.
Bu gece bambaşkayım bambaşka, yine seninle gecen günlere daldım. Seninle ne güzel günler yaşadık sevgili..
Bambaşka bir dünyada yaşadık ne hayaller kurardık gerçekleşmesi imkansız hayallerdi, ama bizi nasılda mutlu ederdi..
Mutluluktan uçardık zaman dursun, saatler geçmesin isterdik geceleri de hayallerde birleşirdik hani anlatırdık ya birbirimize..
“Bu   gece yine, sana sıkıca sarılarak kollarında uyudum,saçlarını okşadım   seni mis gibi kokladım, gecem yine seninleydi bitanem” diye anlatırdık   ya!Ne hayallerimiz vardı sevgili,ne kadar çok isterdik gerçekleşmesini   dilimizde hep keşke….keşke kelimesi…
Şimdi sen yoksun artık sevgili,sen gittin giderken hayallerimi ,umutlarımı, sevinçlerimi de beraberinde götürdün.
Şimdi   kim sevecek beni senin gibi,kim özleyecek kim bekleyecek özlemle yolumu   sevgili,ya ben kimi bekleyeceğim kiminle hayaller kuracağım,kiminle   aşkı paylaşacağım ne güzel paylaşırdık ne güzel yaşadık aşkı sevgili hem   de aşkların en güzelini.
Ruhum, sevdiğim,gözbebeğim duyuyormusun beni, ben seni çok sevdim çoookkk canımdan çok hala seviyorum bi tanemm ..
SENİ SEVİYORUM, SENİ SEVİYORUM, SENİ SEVİYORUM söyledikce daha çok seviyorummm melekler haber verin sevdiğime…
ONU ÇOK SEVİYORUM bunu bilsin içi rahat olsun sevdiğimin..

 



--
               

 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi