29 Mart 2011 Salı

[cadilarmekani], BİZİM SEVDAMIZ

Bizim Sevdamız

Biz karşılıklı iki tepede
Birbirine tutkun iki ağaç
Sen haşmetli ve büyük bir çınar
Bense dallarında küçük kuşları olan
Minik bir fidan...
Sen rüzgarda dimdik ayaktasın
Bense kırılmamak için mücadele veren
Dallarıyla tutunmaya çalışan
Bir küçük ağaç...
Birbirimize uzaktan bakarak
Ne kadar hasret çeksekte
Ne sen köklerinden ayrılabilirsin
Ne de ben minik kuşlarımdan
Bizim sevdamız uzaktan uzağa
Kavuşmamacasına asla
Sen gölgende yaşatacaksın sevdaları
Ben ise sana ulaşmayı düşünerek
Serpilip büyüyeceğim her geçen gün
Bir gün gelecek sen devrileceksin
Ve ben ardından sana kavuşmak için
Rüzgarlara bırakıp ince gövdemi
Koparacağım topraktan köklerimi
Hiç kavuşamadNığımız bu hayattan
Birlikte ayrılacağız sonsuzluğa
O zaman belki aynı toprağa
Kök salar gövdelerimiz
Kim bilir belki o zaman
Aynı bedende can bulur
Sevda dolu bu yüreklerimiz
 
YAZAR?

--
Öyle biri ol ki hayatımda, gören imrensin benim niye yokki desin.. Öyle bir sev ki beni hic bitmesin..Öyle bir seveyim ki seni baska kimse sevmeye cesarete edemesin... ve Öyle bi biz olalım ki Önümüze Kimse geçemesin
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi