31 Mart 2011 Perşembe

[cadilarmekani], DESEM Kİ

Desem ki 
Sana geldim ve acının tüm duraklarına uğradım gelirken 
İhanete uğramış bir sevdanın çığlıkları var kulaklarımda 
Ben vazgeçmenin arifesinde 
Sen bir bayram sabahı kadar güzel 
Zaman bedel ödetiyor bana, 
Sense ışıl ışıl bakıyorsun zamana 
İşte öyle hesapsız ve bütün aşklar gibi zamansız geldim ben sana 

Desem ki! 
Bütün karabasanlarımı düşlere çevir 
Yenilgilere düşmeden 
Bütün ihanet zangoçlarını devir 
Önce iyileştir içimde ki 
Kanadı kırılmış beyaz güvercinleri 
Masmavi bir gökyüzü resmet sonra 
Uçur hepsini özgürlüklere 

Desem ki! 
Dalgaların vursun 
Viraneye dönmüş kıyılarıma 
Her vuruş bir tını düşürsün 
Yitmiş notalara 
Bir şarkı yaz sonra. 
İçinde ihanet olmayan, 
Satmayan, satılmayan 
Güneşin bile ezberlediği 
Yıldızların geceler boyu söylediği 
Ayın halesini, gece ile dans ettiren 

Desem ki! 
Suçsuz olsam da! 
Bitmiş bir aşkın bütün suçları var benim sırtımda 
Aşkı öğrenmiş olarak geldim sana 
Oldu ya sen de bitirdin yarınlarda 
Sende bıraktın beni ortalıklarda 
Ben bütün suçları gene alırım sırtıma 
Taşırım omuzlarım çökse de 
Taşırım dizlerim titrese de 
Ben bana yakışanı 
Ben aşka yakışanı yaparım korkma! 

Desem ki! 
Bilmediğim yollardan 
Bildiğim dağlardan, 
Özlem ve hasret kokuları ile geldim 
Kaybolmuş bir benlik getirdim sana 
Farzet ki kozamdan yeni çıktım 
Ömrümse bir o kadar kısa 
Kısa bir ömre, 
Dev gibi yaşanmışlık sığdıralım 

Desem ki! 
Gözyaşı dolu iklimlerim 
Kor ateşlerde kavrulmuş benim bütün iliklerim 
Nereme dokunsan yanar ellerin 
Sol yanım, Hiroşima 
Sağ yanım, düşünen adam sureti 
Sende arıyorum kaybettiğim sireti 
Gözlerinde gördüğüm renklerle ruhumu boya 
Rotasını şaşırmış yüreğimin kaptanı ol 
Ve demirleyelim istediğin her koya 

Desem ki! 
Kayıp bir kentin yağmalanmış tahtından geliyorum. 
Ne varsa öldürdüler de, 
Sadece, gözlerine hüzün düşmüş bir çocuk kaldı içimde. 
Sen karanlığın ortasında bir ışık… 
Sen çocuk özlemi ile yanan şefkatli bir anne gibi 
Dokun bütün karanlıklarıma 

Ve desem ki 
Boynumda yargısız bir infaz 
Bir yok olmuşluk var peşimde 
İşte öylesine çaresiz, işte öylesine mecbur 
“ Mülteciyim ben sana” 

İHSAN TURHAN


--
               

 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi