28 Mart 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], SENI COK SEVIYORUM

hareketli mavi resimler, miss blu

SENİ ÇOK SEVİYORUM 

Seni çok seviyorum 
Hayallerimden bile 
Gücüm gençliğimden bile 
Seni çok seviyorum 

Seni çok seviyorum 
Kendimden bile 
Hayatın tüm nimetlerinden bile 
Seni çok seviyorum 

Seni çok seviyorum 
Adından bile 
Cismin tutkularından bile 
Seni çok seviyorum 

Seni çok seviyorum 
Minnetsiz duygularımdan bile 
Gecenin o bana dost görünen yüzünden bile 
Seni çok seviyorum 

Seni çok seviyorum 
Bütün mucizelerden bile

--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi