27 Mart 2011 Pazar

[cadilarmekani], SEN TEK GUZELSIN DUNYAMDA


SEN TEK GÜZELSİN DÜNYAMDA

Belki senden güzelleride vardır şu alemde
Ama sen dünyadaki tek güzelsin gönlümde
Sakın kızma bana onlara baktım diye
Ben hep seni görürüm onların gözlerinde bile

Belki onlar daha bir işveli,daha nazlıdır
Belki daha alımlı daha başka çalımlıdır
Ama estiremezler yüreğimde bir rüzgar
Çünkü sendendir bana coşan fırtınalar

Ne kadar istesemde asla sevemem onları
Açamazlar kalbimi,çünkü sendedirr anahtarı
Dünya güzelide olsalar benim için farketmez
Bu gönül seni sevdi,başkasında parketmez

Hepsi melek olup dizilseler bir bir karşıma
Ben sana razıyım,kör şeytan olsanda
İnan benimiçin hepsi boş,hepsi yalan
Çünkü sen tek arslansın gönlümde yatan.



--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi