28 Mart 2011 Pazartesi

[cadilarmekani], AĞLAMA DAYANMAZ YUREĞİM

Ağlama Dayanmaz Yüreğim
Ağlama dayanmaz yüreğim bilirsin 
Sensizliğinde ben çok ağladım. 
Bilirim bu kötü duyguyu 
Geceleri,geceleri hep yalnızlığıma ağladım 
Günlerce sensizliğime ağladım 
Şimdi tam seni bulmuşum derken 
Ayrılığı yeniden hatırlatıp bana 
Ağlama ne olur dayanmaz yüreğim 

Yıkık bir virane olmuş zaten yüreğim 
Sende böyle bırakıp gidersen umarsız 
Bu koskoca dünyada ben kimi seveyim 
Ağlama sil gözyaşlarını ne olur 
Yüreğindeki sızlayışın yoksa sonum olur 
Boş bir çerçeveyi andırır ürkek bakışların 
Üzerinden yıllar geçmişçesine eskiyen aşkların 
Gözümün önünden gitmez biran bile 
Aradan geçse bile yıllar ağlayışların 
Ağlama ne olur dayanmaz yüreğim. 

Çocuksu heveslerim kaybolur gider biran da seninle 
Ne temiz duygular beslemiştim zavallı yüreğimde 
Oysa,oysa ne hayaller kurmuştuk seninle 
Ayrılığın ağlayışında kaybolur gider seninle cansız bedenimde 
Sus! Ağlama ne olur yaktı,yıktı ağlayışların 
Kömür karası gözlerindeki her damla gözyaşların 
Masum bir ceylanı hatırlatırdı mana dolu bakışların 
Ağlama ne olur dayanmaz yüreğim ağlayışına 
Paramparça olur gönlüm her bir sızlayışına 

Ağlayışında kaybolup gider hayallerim bir bir 
Uçsuz bucaksız Ummanlara karışır gözyaşların 
Hıçkırıklara boğulur kaybolur gözlerinde engin denizler 
Solmuş bir güle benzer tebessümle bakan benizler 
Bir martının kanatlarında gitti bütün ümitlerim 
Yüreğimde saklanan amaçsız sevgilerim 
Ağlama ne olur beni de ağlattın işte gidişinle 
Büyük bir aşka biranda son verişinle 
Ağlama dayanmaz yüreğim ezilir üzülür 
Bilemedim sevgisiz kalan yüreğimi 
Ne zaman kimler güldürür

İsmet ÖZTÜRK


--
               

 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi