24 Mart 2011 Perşembe

[cadilarmekani], AŞKINI HELAL ET BİTANEM







AgLadigini gördüm düSümde,



Gözyasina uzandim dokunamadim...



Bi sigara yaktim ikimize,



DumaniyLa birLikte seni cektim icime,



Son nefeste haykirdim adini,



Seni buLamadim...





Vasiyetimi yaziyorum,



Üstüme örttükleri yirtik ceketimi yagmurLara,



Cebimdeki son sigarayi asikLara,



KaLbimden süzüLen gözyasLarimi sana 


birakiyorum,



ELLerim eLLerini aradi,



GözLerim gözLerine hasret.



Ayni havayi soLuduguz yerLerde doLastim,



İzine rastLayamadim...


Simdi sana son kez yaLvariyorum geL,



Hani birakmistin ya beni bi ayaz gecesinde



Ben haLa o gecedeyim geL, 


KokusmusLugumLa ,acLigimLa ,sevdamLa...


Seni bekLiyorum geL...





Yorgun aksamLarda adini kazidim duvarLara,



GüLüsünü özLedim.



GüLüsünü özLedim gittin.kalp kalp kalp



Etrafa nese sacan güLüsünü, beni parcaLayan

gidisini özLedim.



Simdi öLüm dösegindeyim... BUNU sende

biLirsinki,kalp



Ve diyorum ki;



EL eLe tutustugumuz,



HasretLe kavustugumuz günLerin hatirina...










AŞKINI HELAL ET!! BİTANEM...



--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi