25 Mart 2011 Cuma

[cadilarmekani], SELAM BİRTANESİ


Selam bi tanesi…
Bu gün yine sensiz uyandım
Sensiz baktı gözlerim
Boğuldum dört duvar arasında...



Kalkıp yüzümü yıkadım o eski aynada
Köşesi hala kırık...
Hatırlıyor musun beni korkutmuştun da
Düşürüp kırmıştım ya hani
Hala aynı ayna takılı duvarda...




Bu günde yalnız yaptım kahvaltımı
Yalnız topladım sofrayı
Her zaman ki gibi yine bir tabak kırdım
Kahretsin bi türlü öğrenemedim şu bulaşık yıkamayı…
Elimi kestim parçaları toplarken..
Canım ne yaptın diyen,
Kolonya ile silen,
Acımasın diye üfleyen,
İnciltmeden yaramı saran olmadı...




Sensiz çarpıp çıktım kapıyı bu günde...
Arkama bakmadım bile
Hızlı hızlı indim merdivenleri
Hiç gelmek istemiyor ayaklarım geri
İnan sensiz bu ev boğuyor beni...





Her aksam yeni bir umutla geldim
İçimde nedenini bilmediğim çocuksu bi heyecan
Zili çalıyorum büyük bir keyifle
Açan olmuyor dünkü gibi
Yine bir hayal kırıklığı...





Anahtar dönmüyor,titreyen ellerimden olsa gerek
İçerisi yalnızlık kokuyor...
Boğuluyorum





Bilir misin...
Sen gideli akşamları bir şey yemiyorum
Ne yapıyım yalnız yiyemiyorum.
Alışmışım seninle birlikte yemeye
Karanlıkta boğuyor zaten..!
Yiyemiyorum işte...





Daha çok dışarı atıyorum kendimi
Hayaller kurduğumuz balkonda geçiriyorum vaktimi
Dayıyorum kafamı duvara
Ağlıyorum hıçkıra hıçkıra
O güzelim anılarımıza...
Offf... çok arıyorum o günleri...




Sen bilme bunları 
Sana yazmayayım diyordum ama;
Dayanamadım...
Yazdım işte.




Bi tanem..!
Ben sensiz yapamadım
Alışamadım yalnızlığa
Alışamadım her eve gelişimde senin olmayışına..!




Ne olur geri gelsen,
Ne olur bir şans daha versen,
Sen eksikken ben nasıl tam olurum.
Ne olur geri dönsen,
Ne olur beni yine sevsen,
Sana deliler gibi aşık olan bu garibi sevindirsen.
Ben sensiz yapamadım.
Denedim işte başaramadım..!




Gel gör sen gideli ne hallerdeyim
Günden güne eriyip yok oluyorum.
Ne olur dön artık.
Sen yanımda olda her şeye razıdır yüreğim.
Ama yeter ki sen yanımda ol.
Yeter ki yalnız bırakmada,
Varsın bu can yok olsun uğrunda.




BEN HAZIRIM ÖLÜMÜ KOLLARINDA KARŞILAMAYA..!
Yeter ki...yeter ki sen hep yanımda ol,
beni bırakma...









--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi