29 Mart 2011 Salı

[cadilarmekani], BEN CUMHURIYET KADINIYIM

BEN CUMHURİYET KADINIYIM
.. 








Ben cumhuriyet kadınıyım 
Takamam yüzüme peçeyi 
Sarama...m bedenimi kara çarşafa 
Ve ihanet edemem yüce ataya 









Ben cumhuriyet kadınıyım. 
Laik yaþamak varken 
Şeriat diye bağıramam. 
Ekmek özgürlük eşitlik savaşında 
Erkeğimle omuz omuza vuruşmak varken 
Boynuma zincir ayağıma pranga vurdurup 
Sinemem bir köşeye.










Ben cumhuriyet kadınıyım 
İnkar edemem nene hatunu kara fatmayı 
Bebeği yerine mermiyi saran oyüce anayı. 
Unutamam çanakkaleyi dumlupınarı kurtuluşu 
Her karışı şehit kanlarıyla sulanan vatanı 
Satamam ne pahasına olursa olsun. 








Ben cumhuriyet kadınıyımm 
Değer görürken öpülürken elim 
Satılamam pazarlarda köle misali. 
Dünya kadınlarıyla aynı safta olmak varken 
İkinci sınıf sıfatını yakıştırmam kendime. 
Kadın erkek eşitliğini vermişken elime atam 
Yine on adım geriden yürüyemem








Ben cumhuriyet kadınıyım 
Yürümek varken ilkeler elimde 
Uğraşamam sultanla sarayla hanla. 
Değişemem özgürlüğümü parayla malla. 
Ak güvercinleri uçurmak varken göklerde 
Dalgalandırmak varken o ayyıldızı gönderde 
Bakamam kapkaranlık semaya.







Ben cumhuriyet kadınıyım 
Sçme seçilme hakkım varken elimde 
Razı gelemem haksızlıklara. 
Savunmadan suçsuzluğumu 
Boynumu vurduramam canice. 
Ben anayım ben kadınım. 
Hayat savaşında varım yiğitçe mertçe 
Susamam son sözümü söylemedikçe. 








Ben cumhuriyet kadınıyım 
Atamın verdiği bunca nimeti 
Tepemem elimin tersiyle. 
Göðsümü açsalar bağrımı dağlasalar 
Sürükleseler taşlasalar halide edip gibi 
Ölüm bile hoş gelir binlerce şehit gibi. 
Ben cumhuriyet kadınıyım..





--
               

 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi