31 Mart 2011 Perşembe

[cadilarmekani], UZAT SU HARITAYI))

Kadının biri kumsalda yürürken ayağı eski bir lambaya takılmış, kadın lambayı kumların içinden çıkarmış, ovalamış.
Lambadan cin çıkmış ve;
'Sadece bir dilek hakkın var, iyi düşün öyle dile'demiş. 
Kadın hiç tereddüt etmeden, cebinden bir harita çıkararak: 'Bütün dünyada zulmün, savaşın, açlığın bitmesini istiyorum.

Bu haritadaki ülkeleri görüyor musun? 
Bu ülkelerin birbiriyle savaşmayı bırakmasını, her yere barışın gelmesini diliyorum' deyivermiş. 

Cin haritaya bakmış ve dehşetle;'Tanrı aşkına kadın! Bu ülkeler binlerce yıldır savaşıyorlar. Tamam işimde iyiyim ama o kadar da değil! Bunu yapabileceğimi sanmıyorum. Başka bir dilekte bulun' diye bağırmış. 

Kadın birkaç dakika düşünmüş ve ;
'Hayatım boyunca doğru bir erkek bulamadım. Bilirsin; hem ince düşünceli, hem dürüst, hem karizmatik , hem eğlenceli biri, sevecen,ilgili ve ömür boyu sadık olacak erkek diliyorum' demiş. Cin derin derin bir iç çekmiş:
Uzat şu haritayı!


--
               

 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi