25 Mart 2011 Cuma

[cadilarmekani], ISTEDIM


Madem isteğimi sordun söyleyim 
Yalan yok kalbine dalmak istedim   
Sensiz dünya   neme yarar neyleyim 
Bir ömür seninle kalmak istedim 

Kaynayan yürekte sevda buharı   
Sardım bu   sevdaya arı vakarı 
Gözlerinde gördüm yeşil baharı 
Gözlerinden ışık almak istedim   

Şayet hayır dersen bir daha gelmem   
Küserim bahtıma   ağlarım gülmem 
Boş mudur dolu mu yüreğin bilmem 
Boş ise o kalbe dolmak istedim   

Sen yoksan bu dünya bana olur dar   
Seven sevdiğine   canını adar 
Bir   ömrü paylaşıp ölene kadar 
Senin ile mutlu olmak istedim


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi