25 Mart 2011 Cuma

[cadilarmekani], SEN AĞLAMA EMİ

SEN AĞLAMA EMİ 






Ben ağlayan şairim 
Bana gülmesini öğretmediler 
Eğil de bir bak mahzun yüzüme 
Anlatır sana çektiklerimi 
Birer bıçak yarası gibi 
Alnımdaki çizgiler 
Ben mutluluk nedir bilemedim 
Saçlarım okşanmaya alışık değil

Hep böyle dalıp gider gözlerim 
Ve ne zaman düşünsem geçen günleri 
Bir karanlık basar içimi 
Aydınlık değil 
Seni nasıl severim bilirsin 
Nasıl yanarım özlemler içinde 
Bastığın yerler cennet olur 
Bilirim en serin rüzgarla gelirsin

Yine de yanar tutuşurum ben 
Cehennemler içinde. 
En mutlu sandığın yerde kederliyim 
Ben seninle sensizliği düşünürüm 
Bir korku düşer içime apansız 
Burkulur yüreğim 
Seni şiirlerimde bin yıl yaşatır da 
Ben bin defa ölürüm 
Bir gün yokluğum bir gölge gibi 
Düşüverirse gözlerine 
Unutma ağlayan şairini 
Unutma o günde kapanıp dizlerine 
Kendi yokluğuma kendim ağlarım 
Sen ağlama e mi?






--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi