27 Mart 2011 Pazar

[cadilarmekani], BEN ASKI YALANLARDA TANIDIM

BEN AŞKI YALANLARDA TANIDIM

Ben aşkı hep yalanlarda tanıdım,bildim
Ben sevgiyi hep kıtlayasıya içtim
Kor olup alev alev yanarken bile içim
Ben hasretlerden üşüdüm,tir tir titredim

Ben güneşi hep karanlıklarda aradım
Umutlarımı olmayacak dualara bağladım
Ben sadece efkarlandığımda değil
Kahkahalarla sarmaş dolaşkende ağladım

Ben varlıkları hep yokluklarda aradım
Sevgilerimi gerçeklere değil,hayallere işledim
Ben beni hiç bir zaman bende değil
Hep acıların yanında tanıdım bildim

Ben çiçeklerimi süslü saksılarda değil
Nasırlı avuçlarımda,gözyaşlarımla yetiştirdim
Ben düşlerimi sevdiğimin dizlerinde değil
Umutsuzlukların en doruğunda pekiştirdim

Ben mutluluğu hep mutsuz yüzlerde aradım
Aşkı ararken yoruldum,hasretlere sarıldım
Ne yaptıysamda gerçekleri hiç bulamadım
Ben aşkı hep yalanlarda buldum,tanıdım.


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi