27 Mart 2011 Pazar

[cadilarmekani], OZLEDIM MESELA

Özledim mesela
Tüm kötülüklere inat, ağlamayı unutup seninle gülmeyi :)
Özledim mesela
Tüm yalanlara inat aşkın en gerçek halini seninle yaşamayı :)
Özledim mesela
......Evinizin altında senin hazırlanıp, süslenmeni beklemeyi. İçimden her ne kadar sövsemde sana geç kaldığın için, olsun özledim :)
Özledim mesela
El ele yürürken yaşlı teyzelerin bize bakıp aralarında bir şeyler konuştuğunu görüp kikir kikir gülmeyi :)
Özledim mesela
Seni her akşam eve bıraktığımda tam arkanı dönüp girecekken içeri, dayanamayıp geri dönüp son bi kez sarılıp öpmeni :)
Özledim mesela
Defterimin her yerine ismini karalamayı :)
Özledim mesela
Gözlerinden ilham alıp gece sana şiirler yazmayı :)
Özledim mesela
Herkesin gelip bana 'seni' sormasını.
Özledim mesela
Birlikte sinemaya girip seni film seyrederken seyretmeyi :)
Özledim mesela
Sana şebeklik yapmayı, romantik erkek taklidi yapmayı :)
Özledim mesela
2 bebeğimiz olacağının hayalini kurup isim konusunda senle kavga etmeyi :)
Özledim mesela
Her ne kadar 'ayı' olsamda her bulusmamızda sana kırmızı gül almayı ve senin her defasında onu bir yerlerde unutmanı :/
Özledim mesela
O kokunu içime çekmeyi :)
Özledim mesela
Seninle korku filmi izleyip, sıkıca sarılmayı :)
Kısacası sana ait ne varsa özledim, yaşadığımız yaşama hayali kurduğumuz herşeyi. Şimdi sana son sözüm;

"Bir günüm daha sensiz, bir gecem daha uykusuz geçmesin özledim işte dön. Biraz sevdiysen DÖN"


--
                 
 'İlla birini seveceksen dışını değil içini seveceksin.
Gördüğünü herkes sever ama
Sen asıl görmediklerini seveceksin.
Sözde değil özde aşk istiyorsan şayet;
"TEN"e değil "CAN"a değeceksin!!! ''

 


Daha fazlası için sitemizi ziyaret ediniz











 

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi