15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], YINE MI GECEOLDU

Yine Mi gece oLdu.. Yine mi karanLık çöktü SahipSiz duyguLarıma.. Yine mi kapattı hiç açıLmak biLmeyen yorgun yüreğim kendini yağMurLara.. Yine mi... !!!

Yine mi bu koSkoca dünyada bu upuzun gecede bu yorgun bedende Yine mi ben bir başımayım karmakarıŞık duyguLarımLa odamda..

aRtık yineLemeketen yoruLmuş yüreğim.. aRtık her gece yürekLerini satanLardan yoruLmuş yüreğim.. aŞkı 3-5 günLük eğLence biLenLerden uSamış kaLbim..

Ve Senden.. 
BeLki imkanSız diyecekSin ama..... aRtık senden de.. Senin o kahredici bırakıp gitmeLerinden de... Bıktı yüreğim aRtık uSandı yoruLdu.. 
GeLişini iSterdim hep önceLeri.. Ama biLmezdim bana geLdiğin her an benden gittiğini.. 
Şimdi hep gittiğin o uzakta kaL iStiyorum. Çünkü sen gittiğin o uzakta güzeLsin.Çünkü benim yaşadığımn aŞk senin uzakta oLduğun aŞktı..

Çünkü.. 
Çünkü... aRtık ben içimdeki o eşSiz seni senin o kirLi varLığınLa kirLetmek iStemiyorum.. O sen yokLuğunda güzeLdi. İşte bu yüzden aRtık gittiğin yeRden geLme diyorum. Bu yüzden seni yokLuğunda aŞkımı sensizLiinde yaşamak iStiyorum..

Çünkü yokLuğundaki sen acı vermiyor bana. Canımı acıtmıyor. En önemLisi en güzeLi yokuğundaki sen bana ait.Hiçkimsenin göremeyeceği aLamayacagı bende yüreğimde gizLi..

Şimdi yokLuğundan yaLvarıyorum sana.. 
Sakın bir daha gittiğin o uzaktan dönme geriye.

Dert etme.. 
Ben Seni yokLuğunda yaşamadım mı... ? 
Ben o sonsuz aşKımızı yokLuğunda yaşamadım mı... ? 
O HaLde 
O sonsuz aŞkı yokLuğunda bitirmeSinide biLirim..

Sen Sakın DÖNME..

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi