14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], sürülmüşüm alaca düşlerden


Sürülmüşüm alaca düşlerinden,
Ne bana gelmene izin verir bu gökyüzü,
Ne yolların bana çıkar biliyorum.
İzin vermez vuslatımızın doğmasına,
Kimsesizliğin ellerinde kan revan kalır,
...Hiçleşirim sensiz odalarda,
Ve ben çığlıklarımı saklarım,
Seni resmettiğim mısralarda,
Gökyüzünün gözleri kan çanağına döndü,
Ağlamaktan sevdamıza,
Sesini getirmezken deli rüzgar,
Sürgün yemişim gözlerinden,
Sürülmüşüm alaca düşlerinden,
Söyle bana sevgili ne günah işledim.
Sesini alırken hayalinle benden,
Sormadan edemiyorum,
Nedir seni benden çalan, sürgünlüğüm neden?

--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi