4 Haziran 2010 Cuma

[cadilarmekani], SENI ISTIYORUM

SENİ İSTİYORUM
 
Yine bir gün bitiyor, 
Yine karanlık çöküyor ağır ağır, 
Akşamın ilk saatleride biterken, 
El ayak çekiliyor ortadan, 
Yine gece geliyor, 
O şatafatlı, 
Işıl ışıl elbisesiyle, 
Bir okadar' da siyah, 
Dekolte elbisesini giymiş yine, 
Usul ve sessizce geliyor yine, 
Ucuz bir fahişe gibi, 
Cilve yapıyor koynuma girmek için, 
Göğsünde yıldızlar yanıp sönüyor, 
Beni kendine çekmek için, 
Gözlerime ışık hüzmeleri yapıyor, 
Bir yıldız kayıyor, 
Ay bir tepsi gibi parlıyor, 
Beni yine kandırmak istiyor gece, 
Fakat; 
Ben direniyorum ona teslim olmamak için, 
Çünkü; 
Ben geceyi değil, 
SENİ
 İSTİYORUM....
     Galip SİNECİKLİ

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi