15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], OZLEDIM

Yüküm mutluluk Kulak ver bak ne diyor gemide ki ses:öZLEDiM SENi BiRiCiĞiM * Yüreğim umulmayan yaralarla baş edemezken bir tatlı aşk gülüşü özledi gözlerim ve sen hangi alemde hangi düşlerde isen gel çünkü gülüşünü "Ç0K ÖZLEDiM" * Sesine mevsimlerin eğildiği, gözlerine baharın ağladığı, ağlar gibi gülmeni, dokunuşlar gülecek gibi duran yüzünü ÖZLEDiM * Ansızın bir duygu körüklenirse yüreğinde, aklına takılırsa uzaklar ve bir de kulakların çınlarsa amansız, bil ki! bir yerlerde özlenmişsindir * Usandım yeşermemiş umutsuz bahçeyi beklemekten, usandım, tarla kuşunun sesinden usandım bu yürekten kendimden usandım durup durup SENi öZLEMEKTEN :-(( * Hasretim rengine siyah mı desem ağarmak bilmiyor sonsuz geceler ya gülerdim ya ölürdüm görsem ömrümden uzansa sensiz geceler * Kaybetme korkusu taa içimdeyken, bekle diyorsun,döneceğim bir gün Beden beklemesine bekliyor ama yürek kan ağlıyor sensiz geçen hergün * Akşamın matem rengine büründüğü saatte gökyüzündeki kandiller tek, tek yanmaya başladığında içimde sessiz bir çığlık Özlemeyi özledim Özlemeye değer ne kaldıysa * Yalnızlık gecelerin, Ümit bekleyenlerin, Hayal çaresizlerin, Yağmur sokakların, Tebessüm dudakların, Sen ise yalnız benimsin birtanem * Bir KaranLIK geLiyor yokLuğunun ardından Ne zaman güne$ batsa bu son gecem diyorum Vazgeç yaLan dünyanın köhne saLtanatından Yeti$ir bunca keder bunca eLem diyorum Bu ne bitmez ayrıLık, bu ne bitmez özLem diyorum * Neden bu kadar zor seni sevmek ve bulamamak dokunmak istedikçe uzaklaşmak düşündükçe unutmak neden bu kadar zor seni sevdiğim halde söyleyememek hep birşeyler gizlemek sana sahip olacağım yerde seni kaybetmek * Yalnızlık ne mavi derinlikleri olan denizlerde nede sıcak çöllerde olmaktır, yanlızlık bu şehirde seni arayıpta bulamamaktır * Bir anımsın okuyupta bitiremediğim, bir özlemsin yalvarıpta hükmedemediğim, bir sen sensin merhaba deyipte elveda diyemediğim, bir tek bildiğim var sensiz ben hiiiçiiimmm * Eğer canın sıkılıyorsa gece her zamankinden karanlık gözüküyorsa gökyüzüne bak ve sabahı düşün inan sabahı bekleyen tek sen olmayacaksın * Hasretin öldürdü beni ! Şimdi geceler çaresiz, geceler sensiz, Bir öpüşten daha sıcak şimdi yağmur damlası, Gelip konar dudaklarıma sessiz Söylemişmiydim hasretin öldürdü beni hiç sebepsiz * Elimde denizden çaldığım bir midye var denize o kadar uzak ki senle ben gibi ama aramızda bir fark var o denize sen bana aitsin * Simdi saat sensizligin ertesi,Yildiz dogmus Gökyüzü ayaydin, avutulmus cocuklar coktan uyudu Bir ben kaldim tenhasinda gecenin,bir avutulmamis BEN * Giderim ben umutsuzca yelkensiz gemi misali hasretin vurur beni vefasız bir hançer gibi sanmaki korkarım ben ölümden acı ayrılıktan korkarım sensizlik ne demektir bilemezsinki ayrılıktan acı ölümden gerçek

--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi