17 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], masal

Uyuyan bir kaplumbağa olsaydım elinde
Bırakır mıydın beni
Hırçın denize…

Tatlı bir dağ esintisi olsaydım yüzünde
Çalınca açan güneşin saati
Uyanır mıydın benimle
Bir kır evinde…

Bir kutu olsaydım dizinde
Yalan söyledikçe burnu uzayan bir kukla içinde
Yine de açar mıydın
Söyle! ..

Bembeyaz bir bulut olsaydım gökyüzünde
Gelir miydin benimle
Bilinmeyen yerlere…

Kocaman bir sevgi olsaydım yüreğinde
Açar mıydın yüreğini
Nihayete…

Hiç uyanmayacak bir prenses olsaydım
Yine de söyler miydin
Bu masal hiç bitmesin diye…

Söyler miydin
Bu masal hiç bitmesin diye…




--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi