3 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], kirpik altında kimsesiz sahilere bırakıyorum yaşlarımı


Kirpik altındaki kimsesiz sahillere bırakıyorum yaşlarımı.
Esen onca mavisin bende, onca umut.
Ah! bir de çıkmaza gitmese yollar.
Hani akan suların toplansa coğrafyamın bakir kuyularında...
konuşamıyorum!

Yorgunum!

Tüm sesleri kesildi, sesini kulağımda hissettiğimde.
Bak! bir geldin arapsaçına döndü düşlerim.
Ben alışkın değilim ki -seni seviyorum- diyen adamların gerçekliğine!
Sen gerçeğimsin! belki de burada yanıltıyor beni aşk.

Hafıza kaydımda ne varsa sildim, kim varsa zaten kendini sildi gittiğinde.
Şimdi kaydını tutuyorum öpüşlerinin ve fısıldadığın şiirlerin.
Söndürdün şehrin tüm ışıklarını, göz kapaklarımda!
...İşte şimdi yanımdasın.
Bak, çekilirken gece, portakal çiçekleri koktu güneş.

Duyuyor musun?


Renklerim, düşlerim yorgun
Beyazdan çaldım gecemi
Söylesene, senin ismin ne renkti?..
tüm ışıklarını söndürdüm gözlerimde şehrin!

yazar?
--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi