9 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], HAYALLERIM BILE TEL ORGULERLE CEVRILI


Kendimden yoruldum.. 
Sürekli maske takmaktan, 
İçim kan ağlarken, 
İnsanlara gülmekten yoruldum... 

Çok sinirliyken bile, 
Sakin olma zorunluluğundan yoruldum. 
Hüzün çizgileri sarmışken yüzümü, 
Gamzelerimi göstermekten yoruldum.. 
Bağıra bağıra ağlamak isterken, 
Gözyaşımı içime akıtmaktan yoruldum. 
İçimde deli gibi çağlayan aşk varken.. 
Dağlara taşlara haykırmak varken 
Sesimi içime çekip, 
Susmaktan yoruldum.. 
Gözlerinin mavisinde sana bulanmak isterken 
Siyahın esiri olmaktan yoruldum.. 
Kendimden yoruldum 
Hep güçlü olmak ne kadar zordur; 
Hep sorumluluk sahibi olmak, 
Çocukken genç olmak , 
Gençken olgun olmak 
Kimlik değiştmekten yoruldum.. 
Çabuk tükettim 
Umutlarımı 
Yarınlarımı 
Duygularımı

Geri dönüşü olmayan bir tüneldeyim 
Yine kurulmuş sahne 
Başrolde ben 
Yardımcı oyuncular ;hüzün, acı maske 
Konu;herşeye rağmen mutlu olma sanatı 
Ha bide 
Oyunun adı var ;Hayat 
Gülüyorum yine zorunluluktan.. 
Bu kaçıncı rol alışım bu filmde 
Alışılmış senaryolar bunlar.. 
Acemi mi sandın beni hayat!! 
Ben her gece bu sahnenin müdaviniyim 
Hadi bırak mutlu olma tasasını 
Yapışmış alnımıza Hayatın kavgası 
Düş yakamdan hayat!!!.. 
Oyunumu oynarım 
Sahnemi kapatırım 
..
Ölümdür sonuma yakışan 
Bilmezmisin!... 
En çok ölülerdir alkışlanan .....
--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi