15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], GOKKUSAGI SEVGILIM

Gökkuşağı Sevgilim
Sabah uyandığımda ilk aklıma gelensin,
Soluduğum havada içime çektiğimsin
Sen benim hayalini kurduğum düşlerimsin
Her halinle güzelsin sen benim herşeyimsin


Sen yoksan bende yokum senden sonrası da yok
Sen yoksan inan bana canımdan bir parçam yok
Sen uzakta oldukça benim tadım tuzum yok 
Sen yoksan bil ki canım yaşamın manası yok 


Ne çok sevmişim seni tarif etmek imkânsız
Bu sevgiden de öte yalansız ve riyasız,
İki yürek baş koymuş gönülden ve çıkarsız,
Biz dönüşü olmayan bir yürekle bağlıyız


Unuttuğum sevgiyi hatırlatan sen oldun
Sen ruhuma girerek sevgilerini sundun
Yüreğime akarak beni sevgiye boğdun
Huzura ermek için sen benim tek yolumdun


Gökkuşağına sahip kaç mevsim var dünyada
Benim gökkuşağımsa dört mevsim hep yanımda
Ömür boyu benimle rengârenk hep ruhumda
Gökkuşağı sevgilim sen benim hep canımda…



--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi