14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], ERKEKLER YALNIZ AGLAR

"Gecelerce su taşıdım değirmenlerine gözyaşlarımla                                       

                           Gel gör ki mendilim bile olamadın"

 

Günlerdir sınırında yaşıyoruz aşkın

Günlerdir uçurumunda

Bu kaçıncı atışım kendimi

Kollarından yalnızlığa

Bu kaçıncı dargınlık

Bu kaçıncı barışma

Belli ki

Sensizliğe sürgün artık bu gözler

Sensizliğe sürgün bu dudaklar bu eller

Şimdi yorgun bir çınar gibi kalbim

Artık sana değil

Sensizliğe yaslanacağım

Hoşçakal güzçiçeğim hoşçakal

Seni artık

Gözyaşlarınla ıslanmış

Yastıklara bırakacağım

 

Oysa yıllarca

Yemyeşil bir orman köyünde sakladım gözlerini

Dağ başlarında çoban ateşleri yaktım üşümeyesin diye

Ellerine kör gecelerin karanlığında sarıldım

Ve haykırdım

En dipsiz kuyulara adını

Ezberlettim seni kurtlara-kuşlara

Sense beni sokaklara vurdun

Ve en zehir şarkılara

 

Bilirsin

Rüzgara bıçak

Yağmura ateş

Buluta kurşun işlemez

Sen de öylesine vurdun ki beni

Artık bana

Hiçbir acı kar etmez

 

Neylersin

Önce melekler terk etti bizi

Sonra masmavi düşler

Öpüşler,gülüşler,çiçekler

Büyüsü kalmadı artık kavuşmaların

Bundan böyle

Bizi her köşede

Bambaşka bir cehennem bekler

 

Sen de bundan böyle

İçi boş şarkılarla avut kendini

En ucuz aşklarla yıka kirli ruhunu

Açılırsın

Taşlar yosuna sarılır bilirsin

Sarmaşıklar duvarlara

Geceler karanlığa

Sen de yalnızlığına sarılırsın

Ve kadınsın

Ağlayabilirsin gönlünce

Gözyaşların pınarlar misali çağlar

Ama unutma ki erkeğim ben

Ve erkekler hep yalnız ağlar

 

 

Ahmet Selçuk İlkan...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi