14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], DELI SEVDAMLA HATIRLA BENI

 Seni hep gülen gözlerinle hatırlıyorum.Bakarken insanın taa derinlerine bakan,içindekini gören gözlerinle...Ben senin gözlerinin delisiydim bir zaman.Başka hiç bir şeye bakma,hep bana bak,hep beni gör isterdim.

   O zamanlar bunu sana söyleyemedim.Aramızda gizli kalmış şeyderden biri de buydu...Gözlerinin bu denli tutkunuyken sana bunu söylememiş olmam ne kadar da tuhaf geliyor şimdi bana.

   Korkmuştum biliyor musun,sana bu kadar bağlanmış olmamı bilmenden korkmuştum.Çünkü ben senden önce kime bağlandığımı hissettirdiysem beni öyle bırakıp gitti hepsi.

   Sen de korkacaksın sandım.Sen de bırakıp gidenlerden olacaksın sandım.Yine de kaybettim seni...

   Genellemelerden kaçınmalı insan.Duygularımı,sana olan bağlılığımı öğrendiğinde gideceksin diye düşünürken,sen bunu öğrenememeye isyan edip gittin.Sen,sana ne hisse- diyorsam bunu hep kendime saklamama kızıp gittin.Ben şimdi yine yalnız,yine umarsız...

   Garip bir sızı var içimde sana dair.Bak,bunca zaman geçti ama o sızı hiç geçmedi.Geçmeyecek de...Seni suçladığım için duyulan bir sızı değil bu...Yüreğimdekileri sana bir türlü aktaramamaktan kaynaklanan pişmanlığın yarattığı sızı...

   Çok sonraları,yani sen gittikten epey sonra " Bir kez olsun beni ne kadar çok sevdiğini söyleseydi,kapısında köle olurdum" dediğini söylediler bana.Gerçekten bu kadar çok sevmiş miydin beni?Benim için her şeyi göze alabilir miydin?Ah aptal ben...Nasıl da göremedim bunu...Nasıl da bırakmadım kendimi sana ve aşka...

   Bu saatten sonra hiçbir şeyi değiştirmeyeceğini bilsem de söyleyeceğim.Hayatımda her şeyden,herkesten çok seni sevdim ben.Hiç kimseye böyle kör kütük,böyle deli,böyle tutkulu aşık olmadım ben.Ne yapmadıysam,ne söylemediy- sem hepsi seni kaybetme korkusundan kaynaklanıyordu.

   Ben seni böyle severken sen beni sırf aşığım diye terk etseydin dayanamazdım buna.

   Kaldıramazdı yorgun kalbim böyle bir ayrılığı.Şimdi en azından kendimi avutuyorum.Salakça bir avuntu da olsa buna sarılıyorum.Bazen bunca yıl sonra karşına çıksam ne yaparsın diye düşünüyorum.Sonra da bu düşünceyi hemen siliyorum beynimden.

   Hayatını alt üst etmeye hakkım yok.Kendim ettim kendim buldum işte...Duygular yaşanırken,hissedildiği an söylendi- ğinde değerli.Biliyorum ki şimdi seni çok sevdiğimde dudaklarında hafif bir gülümseme olacak.İçin sızlayacak "Treni çoktan kaçırdın" diyeceksin.

   Bunca zamandan sonra seni deli gibi sevdiğimi bilmeni istememin tek nedeni beni arada bir de olsa,kızgınlıkla da olsa,hatırlaman.Ben seni gülen gözlerinle hatırlıyorum ya,istiyorum ki;sen de deli sevdamla hatırla beni...

 

 

Mehmet ÇOŞKUNDENİZ...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi