17 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], BEN SANA SEVGILIM DIYORUM


şu en içten SEVGİLİM lafı
kimilerin şımarıkca ağzına doldu
kimileri ağzına almaz oldu
bazen söyleyen sevgiyi bilmezdi
bazende söylenen sevgiyi haketmezdi
ama ben sana''SEVGİLİM'' diyorum
duya duya
doya doya
bağıra bağıra
sımsıcaklığımdan daha bir ateşim sana
senden daha vahşiyim düşmanına
benimlesin, benim içinsin, 
bende senin için
''SEVGİLİM'' diyorum sana
kelimenin manasını bile bile
sindire sindire
bağıra bağıra
SEVGİLİMSİN,
seni deli gibi SEVİYORUM
ve 
biliyorum
bu sevgiye ancak sen layıksın
SEVGİLİMSİN 
ve ancak böyle sevilirsin

SENİ SEVİYORUM SEVGİLİM

 




--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi