17 Haziran 2010 Perşembe

[cadilarmekani], ben obse değilim

ben bir obje değilim ruhum,görebildiğin kadar değil ,görmeye gayret ettiğin kadar anlaşılabilirim.
olmamı isteiğin şeklimle değil olduğum şeklimle mevcudum.
yaradılış amacım yanlızca sen de değilsin üstelik
ve hoş
bunu henüz ben bile kavrayabilmiş değilim.

anlaşılmayı bekliyorsun farkındayım ama anlattıklarımı duymadığın belli,
beğenip seçerken ki benden ne değiştiğini sorduğumdaysa susuyorsun sağır dilsiz misali....

ben, benim, bana derken içinde olmadığım kurulu cümlelerinde
ve sığdıramazken birey olduğum gerçekliğini çizdiğin hayat çizgine
bizli hikayeleri nasıl kuracağız ki seninle ?
ya da ortak yolu bulup nasıl yürüyeceğiz beraberce ufuk çizgisinden de ötelere

--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi