2 Haziran 2010 Çarşamba

[cadilarmekani], azıck biraz neşelenelim

Kasabanın birinde bir papaz ve onun iki
tane papağanı varmış. Papağanlar da papaz
gibi oldukça inançlı ve dindarlarmış.
Sabah-akşam kafeslerinde oturup incil
okuyup dua ederlermiş.
Papazın cemaatinden bir kadının da 2 tane
dişi papağanı varmış, papazın erkek
papağanları ne kadar ahlaklı ise kadının
dişi papağanları da o kadar ahlaksızmış.
Eve gelen misafirlerin önünde 'erkek
istiyoruz!' diye bağırırlarmış.
Kadın sonunda dayanamamış ve papaza akıl
danışmaya gitmiş. papaz da;
- Sen getir onları bana benim papağanların
kafesine koyalım da ahlak öğrensinler
biraz, benim papağanlar sürekli dua eder'
demiş.'
Kadın da almış papağanları getirmiş
papazın evine...
Kafese girer girmez dişi papağanlardan
birisi;
- Hey yakışıklılar, iki tane ucuz fahişe
ister misiniz kafesinizde?' demiş.
Erkek papağanlardan biri ötekine dönüp
- Oğlum bütün dualarımız kabul oldu lan
sonunda...

****************************************************************
Edep

Tanıdığı bir subayı ziyarete,kışlaya gider.Subayın ricası üzerine askerlere ney çalar.Sonunda aşka gelip zeybek oynamaya durur.Pantolonun düğmelerini iliklemeyi unuttuğunu gören erlerden biri " Efendi amca,edep yerin açıkta kalmış " der.Neyzen oyunu kesip keserek ellerini kaldırarak Tanrı'ya seslenir: " Çok şükür sana, nihayet karşıma edebim olduğunu söyleyen bir kulunu çikardın "

***************************************************************
Genç kız, sevgilisine telefon açmış..- 'Tankut,' demiş, 'seni çok arzuluyorum, geceleri uyku uyuyamıyorum. Ne olur bu hafta sonu bize yemeğe gel. Seni annem-babamla tanıştırayım. Sonra benim odamda ders çalışıyor gibi yaparız ' Tankut ömründe hiçbir kızla yan yana gelmemiş , toy bir delikanlı... Bir eczaneye gitmiş... Babacan eczacıya; 'Bu hafta sonu önce bir aile yemeği, peşinden ateşli bir aşk yaşayacağım' demiş, 'Bu yüzden iyisinden bir kutu gerekenden istiyorum...' Babacan eczacı kutuları vermiş, oğlanın sırtını sıvazlayıp yolcu etmiş... Tankut hafta sonunda bir büyük buket çiçekle kızın evinin kapısını çalmış... Genç kız kapıyı açmış. Tankut'u doğrudan yemeğe almış... Delikanlı çok mahçup biçimde masaya oturmuş. Kızın ana-babasının yüzüne şöyle bir baktıktan sonra başını önüne eğmiş... Başlamış dua etmeye... Ancak dua bir türlü bitmiyor... Kız sonunda dayanamamış, fısıltıyla: - 'Ben senin bu kadar dindar olduğunu hiç bilmiyordum Tankut,' demiş... Tankut adeta inlemiş: - 'Ben de babanın eczacı olduğunu!
*******************************************************
köy ağasının bir kızı var tanımadığı bir genç talip eve gelir kızına karşısına alır haberi verir kızım seni istemeye gelcekler ne dersin der kız sorar babaya iyide baba ben talibimi tanımamki nasıl karar vercem baba kızım misafirler gelince kahvenizi nasıl içersiniz diye soracan aday şekerli derse mulayim biri şekersiz derse sert biri der ona göra karar ver der gelir misafirler kız sıradan sorar şekerli şekersiz derken aday orta şeker der kız gider mutfağa gelmez allahın emriyle kız istenir baba kızı bekler gelmez baba musade ister birde kızıma sorayım mutfağa gider kızım ne oldu kahveleri getirmedin kararını verdimmi kız babaya derkı baba bana kahveyi şekerli istese mulayim şekersiz derse sert biri dedin bu orta şeker istedi nasıl karar vercem der baba kızına ne bileyim kızım adayın dönme olduğunu ....

 



--
...Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın ! ;)

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi