14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], AYRILIK MEKTUBU

Ayrılık mektubu dün gece geçti elime
Ağlamak istedim yaş dolu gözlerimle
Acele cevap yaz demişsin
Satırlarında bana ağlama demişsin

Üzülme aşk bazen güldürür bazen ağlatır
Bizim aşkımız ağlatan aşk demişsin
Aşkımı düşündü mü rahatlatır diye
Kelimelerinde bana maziyi düşünme demişsin

Seviyorsan beni azda olsa 
Dediklerimi ne olur yap demişsin 
Küsmek istedim sensiz hayata 
Not olarak darılma demişsin

Birini sev sende benim sevdiğim gibi
Seversen mutlu ol demişsin 
Oysaki ben sonsuza kadar seni bekleyecektim
Zarfın üstüne beni bekleme 
demişsin...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi