15 Haziran 2010 Salı

[cadilarmekani], ASKINA ASIK OLDUM

Canım kadınım bugün mesajların gelince ne yapacağımı bilemedim.. Kavuran ve yakan bir günde çıkıverdin karşıma.. Bir damla değil bardaktan boşanırcasına yağan bir sağanak oldun özlemli dünyama..Okyanusumda köpüklerinle beni boğan dev bir dalga oldun birtanem. 

Ah güzel kadınım sen var ya sen her bir güzel duygunun ayrı ayrı tadlar da hissedilmesisin sen.. Sarıldığımdanehir olup coşuyorum tenindeöperken eriyorum dudaklarının ateşinde?İçimde bir kıpırtı huzursuzluk varsensizlerden kalmayım biliyorsun ..Başım öndesuskun ama seni sevmekten gururlu.. 

Ellerini özlüyorum tenime dokunangözlerini özlüyorum koyu bal rengi ile bana teslim olan? Yüreğimi ele geçirmiş tutkumsun sen benim? Sen benim yıllarca özlenmiş ve beklenmiş kara kızımsın... Söyle bana birtanem nasıl bir şeydir sevişmek özlemlerlekartal bir yürekle beklemek sessizce.. Sana aşkı yazıyorum beni duyuyor musun D....?m ? Sen senden ayrı her anda yıldızların mavimize boyandığı fırtınalı bir özlemsin benim ruhumda..O güzel bal gözlerinde yanımdan ayrılmak istemediğini anlatan hüzünlersin.. Ve bir gün kaybetme ihtimalimi düşündükçe tüm bedenimi saran bir korkusun benim için.. 

Sen benim sonbaharım daokyanusum tarafından gönderilmiş bir hediyesin.Hüzünlerimi hafifletensevinçlerimi büyütensin..Sen benimsin.. Saçlarını öptüğümü andığımda perdeler ardında saklı yüreğim başkaldırıyor hep özlemimize.. Yanmanın başka bir tadıalevin değişik bir rengisin kısacası sevdiğim; sen yüreğimsin.. 

Bu sevdama daha kaç yazımı sığdıracağım bilinmez ama bildiğim tek şey bu yürek seni susuncaya kadar sevecek..?Sen ban bakma kimi zaman mutluluklardan ayrılıklara esen bir rüzgar kimi zaman soğuk kıskançlıklardan sıcak sevginde boğulan bir borayım..Unutma canımın canı ben sana tutkunum sana sevdalıyım.... Aşkına aşık oldum sevdana sevdalı oldum ...Ben yüreğinde tutsak olan oldum ..Seni ölümüne seven oldum..


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi