14 Haziran 2010 Pazartesi

[cadilarmekani], ASKIMI VERDIM SANA

Aşkımı verdim sana,yüreğimi verdim.Aşk sendin,sen yüreğimdin.Her atışı,senin iki hecelik ismini fısıldardı.Kimse anlamazdı;ama,sen duyardın.Hak etmiş miydin bunu?Böyle derin bir aşkla sevilmeyi hak etmiş miydin?Geç kalmış bir soru bu...Nasıl hissettiysem öyle yaşadım ben aşkımı.Yüreğimi teslim etmemiş olsaydım sana aşk olmazdı onun adı.Böyle yaşadım ben hep,sen beğensen de beğenmesen de...Hesaplı aşklar bana göre değil."Ne verirsem ne alırım?"sorusunu soranlardan olmadım.Senin için attı yüreğim,bunu söylemekten de gocunmadım.

     Umutlarımı verdim sana,hayallerimi verdim.Bir gelecek düşledim seninle,hata mıydı?Yarım aşkları,kaç-kovala oyunlarını,göstermelik dargınlıkları bırakıp bir kenara,bu günü dolu dolu  yaşarken,yarına dair umutlar besledim.Hepsinde sen vardın,sensiz olmayacaktım.Bugünü de,yarını da seninle yaşayacaktım.Bu hayatta ne olacaksa iyi yada kötü birlikte karşılayacaktık.Bazen bir türk filmi tadında,bazen gerçeğin tam ortasında yaşayacaktık.Birbirimize güç verecektik,hayata karşı direnme gücünü birbirimizden alacaktık.

     Ruhumu verdim sana,bedenimi verdim.Olmadığın zamanlarda ruhumu bıraktım sana,yalnız kalmayasın diye.Çünkü sensiz olmazdı benim ruhum.İçimi sıkıntılar basardı.Müebbete mahkum bir hükümlü gibi bedenime tünel kazıp firar etmeyi düşünürdü hep.Bu yüzden özgür bırakırdım onu.Ve ruhumun gideceği tek yer her zaman senin yanındı.Ya bedenim?Gözlerim gördüğü hiçbir şeyi ayıramzdı sensizken.Ellerim dokunamazdı hiçbir şeye.Yürümezdi bacaklarım senin olmadığın yollarda.Oysa sana her dokunuşum,yeniden doğuşu olurdu bedenimin.Yenilenir,arınır çıkardı karşına her zaman.Sevişmelerimiz bir ayindi benim için.Varsa bir sevda tanrısı,ona sunulmuş en güzel adaktı.

     Hayatımı verdim sana."Can" deseydin onu da alırdın benden.Gözümü bile kırpmazdım.Zaten aşk bu değil midir?Sevgiliye dokunduğun anda,"Ölsem umurumda bile olmaz" demek değil midir aşk?Bunu demiyorsan eğer,neden yaşayasın aşkı?

     Bütün bunlar yetmedi sana biliyorum.Yetseydi eğer,şimdi bunları yazıyor olmazdım zaten.Serzeniş sanma bunları,ben hatayı kendimde arıyorum.Belki de küçüçük bir şey yeterli olacaktı her şey için.

     Gönüllüydüm yoldan çıkmaya,çıktım da.Senin için değil kendim için yaptım bunları,sonunda acı olsa da...Şimdi bir tek mavi kaldı bende.Bir tek onu vermedim sana...Kirlenmesin diye...

 

 

Mehmet ÇOŞKUNDENİZ...


--
EGER BIRINE SEVECEK SEVGIN YOKSA ONA UMUT VERECEK GOZLERLE BAKMA!!!


http;//oykuceduygular.blogcu.com
yuregimdengecenler@googlegroups.com

--
Bu e-postayı Google Grupları'ndaki "Cadıların Mekanı - İnternetkadin.com" adlı gruba abone olduğunuz için aldınız.
Bu gruba kayıt göndermek için cadilarmekani@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu gruba olan aboneliğinizi iptal etmek için cadilarmekani+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Diğer seçenekler için http://groups.google.com/group/cadilarmekani?hl=tr adresinden grubu ziyaret edin.

Blog Arşivi